woensdag 18 januari 2012

Zomaar voor een judomeisje....



Hallo allemaal. Vandaag heb ik een kaart klaar die bestemt is voor mijn kleindochter. Zij zit  nog niet zo lang op judo en mag aan een wedstrijd meedoen voor de gele slip. Omdat zij van de kleuren roze en geel houd heb ik de kaart dus met die kleuren gemaakt. De kaart is gemaakt naar een sketch die gevraagd werd bij de challenge van Kartenallerlei. Verder heb ik als dessinpapier vouwblaadjes van de Action gebruikt. Alle randjes van de verschillende onderdelen heb ik met een geel blokje(Kruidvat) geinkt. Het stempeltje van de judoende kinderen heb ik op internet gevonden en verkleind(kleurplaat). Ik heb het ingekleurd met de copics. De tekststempeltjes zijn van Art Talent(Boekenvoordeel). De kaart is afgewerkt met een grote bloem, een dubbelstrikje gemaakt met mijn strikjesmaker en straszsteentjes in de vorm van een hartje(ooit gewonnen bij Nadia). Zo ziet de kaart er dus uit en ik ben erg benieuwd wat mijn kleindochter ervan vind als ze het ontvangt......





Ben benieuwd wat je van dit kaartje vind.........

10 opmerkingen:

  1. wow, a fantastic card and soooooo great Papers... I like the lovely details on it!

    Thanks for joining us at Kartenallerlei.

    Hugs
    Simi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh wat een lief kaartje! Zal Nathalie vast en zeker blij mee zijn.
    Groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn allemaal weer plaatjes van kaarten heel leuk gedaan groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh wow your card is great! Thanks for joining us at Kartenallerlei
    hugs Line

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem keigaaf, daar zal ze vast heel blij mee zijn.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een gaaf kaartje bea best wel stoer.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi bea
    hartstikke leuke kaart en ook de kleuren passen leuk bijelkaar!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A really wonderful card!!
    Thanks for joining us at Kartenallerlei!
    Hugs, Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. really lovely!! Thanks a lot for joining us at Kartenallerlei,
    hugs Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Such a great card!
    Thanx for joining the Kartenallerlei Challenge!
    XO,Laura

    BeantwoordenVerwijderen