woensdag 25 januari 2012

Tijd voor een feestje........



Hallo bloggers en nieuwe volgers. Wat is het toch maar een vies weertje buiten, het houdt maar niet op met regenen. Dus is het wel fijn om wat kaarten in elkaar te freubelen. We zijn met de hobbykamer bezig maar ik ben wat in het voren aan het werk zodat ik toch nog een kaart op mijn blog kan zetten. De kaart die ik er vandaag opzet doet mee aan 2 challenges en wel aan Babsis-Ideenwelt waar een sketch kaart gevraagd werd en aan Marianne Design Challege waar alles mocht maar wel met een stempel of 3D plaatje. Op een donkergroene ondergrond heb ik de sketch verwerkt met dessinpapier van Sweet Fairy. Verder de sketch gemaakt naar voorbeeld en er een Don&Daisy stempel opgezet, ingekleurd met mijn copics. Er nog enkele pareltjes met de perlenpen opgedaan en een klein labeltje met een leuke tekst en dan ziet mijn kaart voor de challenges er zo uit....





Laat gerust een reactie achter, ik vind het fijn om ze te lezen.

16 opmerkingen:

  1. Wat heb je deze kaart weer mooi gemaakt Bea groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ein niedliches Kärtchen, toll!
    Viele Grüße
    Bastelfalter

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje mam! Supervrolijk wordt je er van door de kleurtjes!
    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi bea
    wat een lieve kaart met al die vrolijke en frisse kleuren!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bea, hier wordt je vanzelf wel vrolijk van..
    Al hadden wij de hele ochtend zon, wordt nu wat bewolkter!
    Mooi kaartje!!

    groetjes Gerja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een super leuke kaart bea.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je kaartje prachtig Bea.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart heb je gemaakt Bea.
    Bedankt voor het meedoen.

    Gr. Anita
    Designteam MD

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kaartje in frisse vrolijke kleurtjes.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige kaart Bea!

    bedankt voor het meedoen met de challenge!
    gr Wybrich
    Designteam MD

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een vrolijk kaartje. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Bea
    Leuke kleuren heb je gebruikt, het is een mooi kaartje geworden.
    Groeten Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi Bea,
    die Karte ist wunderschön geworden. Den Sketch hast du mal wieder optimal umgesetzt. Das Papier ist ein absoluter Hingucker. Ganz ganz toll. Vielen Dank für deine Teilnahme an meiner Sketch Challenge und viel Glück.
    LG Babsi

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een prachtig kaartje meid
    ik voeg je lekker toe
    hier wil ik graag meer van zien :P:P
    liefs.ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wow, eine tolle Karte!

    vielen Dank für deine Teilnahme bei Babsis-Ideenwelt.

    Liebe Grüsse
    Simi

    BeantwoordenVerwijderen
  16. What a wonderful card! Lovely design and colours!
    Thanks so much for sharing it with us at Babsis-Ideenwelt-Sketch-Challenge!
    Michi

    BeantwoordenVerwijderen