donderdag 19 januari 2012

Een blauw/witte sketch kaart....




Hallo bloggers. Voor de challenge van Dutch Card Lovers hadden ze deze week weer een leuke sketch. De sketch mocht maar in 2 kleuren gemaakt worden en wel in wit en blauw. De blauwe kleur mocht wel in verschillende tinten. Ik heb voor de kaart blauw cardstock gebruikt en het dessinpapier komt van een papierblok(Boekenvoordeeel). Over het midden van de kaart heb ik een reep blauw cardstock geplakt welke ik met een randpons eerst nog heb bewerkt. Hierop een stukje kant, waar ik zacht blauw lint doorgeregen heb, opgemaakt.Op de kaart verschillende creatables gebruikt waarvan ik de randjes ook nog met een inktblokje heb geinkt. Deze keer heb ik een stempel gebruikt in de vorm van een bloem(Art Talent). De randjes van de bloem zijn nog met witte Stickles bewerkt. Ook heb ik met de naaimachine en met blauw metalic garen van Sulky een rand op de kaart genaaid. Nog een eigengemaakt labeltje, enkele straszsteentjes en 3 zacht blauwe bloemetjes en dan ziet deze kaart er zo uit.....





Ben weer erg benieuwd naar een reactie op dit kaartje.

10 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Bea! Mooi de bloem met stickles en die ponsrand is ook super.
    Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een hele mooie kaart bea, prachtige kleuren gebruikt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vindt hem schitterend afgewerkt, en leuke accenten erop. :)
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi hoor. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat randje en lintje zijn ook heel mooie op je kaartje. Dank je wel voor deze bijdrage bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi alles bij elkaar.
    Ziet er prima uit.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige blauw/witte kaart Bea!
    Leuke elementen heb je gebruikt.
    Bedankt voor het meedoen met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. erg mooi kaartje! bedankt voor het meedoen met de DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Красиво, нежно и очень приятная работа
    с теплом, Елена

    BeantwoordenVerwijderen