woensdag 11 januari 2012

Winterlabel





Hallo allemaal. Vandaag heb ik weer een kaart afgemaakt en dit keer moest het voor enkele challenges een label/tag worden. Voor de kaart heb bazzill kraft en dessinpapier van Winterbird paperpad van Tilda gebruikt. Aan de tag heb ik een eigen draai gegeven, met een figuurschaar(Panduro van Maped) heb ik boven en onderaan een randje geknipt. Een creatable van MD geinkt met een bruin inktblokje, langs de creatable een randje van kant gefreubeld. Op de creatable een 3D plaatje van Don&Daisy gezet en deze ook nog gelakt. Verder heb ik voor deze tag nog blauwe strikjes, glittersteentjes, en takjes gebruikt.
Deze tag doet mee aan de volgende challenges:



CreaMiep Design Team                            
    Winterlabel
Marianne Design Challenge blog
    Label/tag
Duymelot Design Team
    Inspiratief


9 opmerkingen:

  1. Prachtig weer!
    Mooie vorm van de label!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bea war een prachtige label!!!Bedankt voor het meedoen aan de Marianne Design challenge.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem beeldschoon.
    Prachtig gedaan.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind dit label harstikke mooi Bea mooigekleurd ook !

    Leuk dat je meedoet met de challenge bij Duymelot !
    Suc6 !! groetjes cora

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi bea
    een erg leuke label in een mooie vorm en schattige kleuren!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een prachtige tag bea.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bea
    Een super mooi label.
    groetjes Bennarda (Ballie)

    http://balliescreationballie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Bea,
    Dank je wel dat je volgster bent geworden op mijn blog. Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt en hier ook met veel plezier rondgesnuffeld ☺☺☺. Het resultaat.....ik ben volgster geworden van je blog en ik hoop dat we nog lang van elkaars creaties mogen genieten.
    Het label is PRACHTIG en zo ook de kaart met borduurrand hieronder......trouwens je hele blog ziet er PRIMA uit.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen