maandag 9 januari 2012

Zo klein, zo teer...........


Hallo bloggers en nieuwe volger, vandaag laat ik een kaartje zien die ik gemaakt heb n.a.v een voorbeeld wat ik gezien heb bij het kijken op andere blogs. Het is een babykaart geworden in de vorm van een rompertje. Het patoon heb ik gevonden op een downloadpagina van het HJ(pag 231). Het leek mij een leuk idee en dus ben ik er mee aan de slag gegaan.
Voor dit rompertje heb ik het volgende gebruikt:
   * Licht blauw cardstock.
   *Dessinpapier van Vintage en Boekenvoordeel.
   *Licht blauw glitterlint, splitpennetjes, blauwe glittersteentjes.
   *Randpons van Avec(langs stempel).
   *Olba fine glitter wit(vleugeltjes en randje babypakje).
   *Een klein stukje kant.
   *Een magnoliastempel ingekleurd met mijn Bruynzeelpotloden,
     gezichtje met de copics.
   *2 Kleine witte knoopjes die ik bewerkt heb met blauw  cardstock, vastgezet heb met lichtblauw    borduurgaren van Sulky en waarmee ik ook nog enkele randjes heb geborduurd.
Het labeltje is een spreuk van Renata van EKEF.
Deze kaart ziet er zo uit en ik zou het erg leuk vinden een reactie op deze kaart te lezen.....



Deze kaart is gemaakt voor de volgende 2 challenges:

   *Dutch Magnolia Lovers.

   *Een Hoop Inspiratie scrapkaarten challenge blog.

15 opmerkingen:

  1. wat een plaatje van een kaart is dit geworden echt heel heel schattig groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige lieve creatie. Succes met de challenges. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje heb je gemaakt.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow bea een prachtig rompertje en een heel leuk idee.
    prachtig gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een lief en mooi kaartje is dit geworden Bea! prachtig gemaakt en wat een mooie details:0)
    Leuk dat je meedoet met de challenge van EHI! veel suc6!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een supergaaf kaartje Bea, heel apart dit rompertje. Bedankt voor het meedoen bij de challenge van EHI. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart, afwijkende vormen doe ik veel te weinig, het is zo leuk!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super, super, super schön. Ganz toll gestaltet. Klasse!
    Viele Grüße
    Bastelfalter

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje, prachtig!!

    groetjes Gerja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi bea
    een erg leuk model en prachtig uitgevoerd!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel leuk romperkaartje is dit geworden!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super lief en prachtig kaartje Brenda!
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van EHI!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schatige kaart heb je gemaakt. Bedankt voor je deelname aan de EHI uitdaging.
    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel erg mooi Bea!

    Dankjewel voor het meedoen met onze uitdaging op EHI!

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen