maandag 16 januari 2012

Een designloze beterschapskaart......





Hallo bloggers en volgers. Deze keer een kaart gemaakt voor de challenge van IAMC. Hier werd gevraagd een kaart te maken waarbij je geen designpapier mocht gebruiken. Daarom ben ik maar eens op verschillende blogs gaan snuffelen om te zien of er ook een leuk ontwerp was die ik in elkaar kon gaan freubelen. Hierbij kwam ik een ontwerp tegen van Dini Sprakel die ik wel leuk vond en dus ben ik daarmee aan de slag gegaan. Voor deze kaart heb ik het volgende gebruikt:
*   3 verschillende kleuren cardstock
*   Crafts-Too(stippels)
*   Cuttlebug craft(bloemen)
*   Kleine bloemetjes gemaakt met een pons gemaakt
*   Grote bloem uit voorraad
*   Doorschijnende straszsteentjes
*   Bloemen stempel(Art Talent)
*   Splitpennen
*   Spelbinder Label Twenty
*   Magnolia stempel Tilda in leunstoel en met een daisy in de hand
*   Hier en daar nog wat hobbydots
*   Een stukje kant en wat roze organza lint voor het strikje

Ook heb ik op 1 van de spelbinders een lieve beterschapswens gezet die ik op de pc gevonden heb.
En dan ziet mijn kaart voor deze challege er zo uit........



Laat gerust een reactie achter, ik zal ze heel graag lezen.


11 opmerkingen:

  1. Wat een leuk model!
    Heel erg mooi gemaakt. Dat is wel een echte uitdaging hé!? Geen designpapier.
    Ik heb nog geen tijd gehad, dus ik heb er nog niet op zitten 'broeden'. Maar als het lukt ga ik het nog eens proberen!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je mooi gedaan! Ik vind het ook een heel leuk model!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaf modelletje.
    Ik vind hem keigaaf.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super leuke kaart bea, inderdaad een leuk model weer even iets anders.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk model!!!
    Prachtig kaartje...
    groeten Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi bea
    dat lijkt mij ook moeilijk zonder dessinpapier maar toch is het je heel goed gelukt!een erg mooie kaart in een lieve zachte kleur!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow...eine wunderschöne Karte. Toll gestaltet, klasse!
    Viele Grüße
    Bastelfalter

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bea
    Die is super mooi geworden zeg.
    groetjes Bennarda (Ballie)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kaartje, en wat een leuk model zeg. Bedankt voor het meedoen met de challenge IAMC.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. gave kaart heb je gemaakt mandy iamc

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb gezien dat je de challenge van iamc hebt gewonnen gefeliciteerd groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen