vrijdag 13 januari 2012

Verkleedpiraat





Hallo bloggers. Vandaag weer een kaartje gemaakt in mooie heldere kleuren.  Voor de kaart heb ik cardstock gekozen in de kleuren okergeel en oranje, het dessinpapier zijn  vouwblaadjes(Action). De kaart is gemaakt naar een sketch van stamps&fun=Creativity en ook voor de challenge van elke Kaart een Feestje waar iets uit een verkleeddoos op moest staan. Daarvoor heb ik gekozen voor de mooie stempel van een Young Rebel van Nellie Snellen, het piraatje. Ik heb het ingekleurd met mijn copics.Verder heb ik nog wat lint, een splitpen in de vorm van een bloem, wat zelfgemaakte bloemen met creatable MD gemaakt, blaadjes (Olba stans)en straszsteentjes erop verwerkt. Er nog een zelfgemaakt labeltje opgedaan en dan ziet deze kaart er zo uit....








Laat gerust je reactie achter, ik zal ze met veel plezier lezen.

14 opmerkingen:

  1. Het stoere piraatje doet het ook goed in deze zonnige, vrolijke kleuren! Een kaartje waar je vanzelf blij van wordt.

    Super dat je mee doet met
    elke Kaart een Feestje!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaart prachtig en veel succes met de challenges.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een prachtig kaartje bea, en heel erg vrolijk.
    je digi vind ik helemaal geweldig en mooi ingeklerd.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. mooi Bea
      ben ook bezig met deze leuke uitdaging.
      succes met je kaart!
      Groeten Judith

      Verwijderen
  4. Prachtig kaartje weer, leuke kleuren!
    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi bea
    nou dit is echt een hele vrolijke kaart geworden,hier word een mens blij van!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk oranje,eigenlijk mijn lievelingskleur! ga in het voorjaar helemaal los in oranje denk ik. Prachtig kaartje!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke en vrolijke gekleurde kaart. Echt voorjaar, heerlijk...
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge van Elke Kaart Een Feestje.

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezellig vrolijk kaartje is dit geworden. Heel leuk!
    Gezellig dat je meedoet met Elke Kaart Een Feestje!

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi en vrolijk kaartje heb je gemaakt, geweldig!!!! Bedankt voor het meedoen bij EKEF!!

    groetjes Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi vrolijk kaartje. Leuk dat je meedoet met de uitdaging van Elke Kaart een Feestje.
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat heb je een prachtige creaties op je blog staan. Ja, ik liep een beetje achter, maar heb net de schade eens even ingehaald. Ben helemaal weg van je rompertje en je piraatjes. Heerlijk die frisse kleuren.
    groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow wat een mooie warme tinten! Prachtig!
    Gezellig dat je meedoet aan EKEF!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Eine so hübsche Karte, liebe Bea. Die warmen Farben gefallen mir sehr gut. Vielen Dank für's Mitmachen bei SFC.
    Liebe Grüße, Anja

    BeantwoordenVerwijderen