maandag 23 januari 2012

Sketchkaart in kraft/wit en bruin.....




Hallo bloggers en volgers. De kaart die ik er vandaag opzet is gemaakt naar een sketch die je kon maken voor de challenge van Luzifi's Creative World De kaart doet ook nog mee aan een challenge bij   Dutch Magnolia Lovers  waar de opdracht was een kaart te laten zien in de kleuren kraft/wit en een andere kleur, ik heb hierbij gekozen voor bruin. Ook moest een embossingmal gebruikt worden. Op verschillende blogs zag ik al kaarten voorbij komen  in deze kleuren en daarom ben ik daar ook maar eens mee aan de gang gegaan.  Het witte cardstock heeft een linnen structuur, op het stukje kraftpapier heb ik met bruin dessinpapier van BOBUNNY de sketch verder afgewerkt. Daarnaast zit er op de kaart een swirl van MD, witte bloemetjes uit voorraad, een wit organza strikje, witte straszsteentjes en een labeltje gemaakt  met de spelbinder Labels four. Op een spelbinder Labels four heb ik Tilda met beertje op een hekje gezet. Ook heb ik met een figuurschaartje aan verschillende onderdelen een mooi randje geknipt. Dan ziet mijn kaart voor deze 2 challenges er dus zo uit....







Kijk uit naar een reactie op deze kaart.

                                                                                   

13 opmerkingen:

  1. Leuke kaart! Erg mooie kleurcombinatie!
    Die stempel is zo lief hé?!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, mam! Hij is supermooi geworden!
    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem beeldschoon Bea en je kleuren zijn prima.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi bea
    een erg leuke en mooie kaart, de kleuren passen erg mooi bijelkaar!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat prachtig....mooi hè met kraft werken!!
    Groeten Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. erg mooi, vind de kleuren combi ook erg mooi!
    Groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Bea,

    Wat een lieve kaart is dit het is ook nog mijn lievelings stempel van Magnolia die je heb gebruikt.
    Het ziet er heel mooi uit.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Bea , ik vind dat je een mooie kaart hebt gemaakt voor onze challenge ! Bedankt voor het meedoen bij DML. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooie kaart heb je weer gemaakt Bea hij is geweldig groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow...wunder-wunderschön. Eine ganz tolle Karte, super schöne Gestaltung, klasse!
    Viele Grüße
    Bastelfalter

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bedankt voor je leuke reactie op mijn kaart! Dit is ook een schatje! Super kaart!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooi kaartje leuk gedaan super .

    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen