maandag 9 mei 2011

Witte kaart.

De afgelopen dagen heerlijk van het mooie weer genoten en zo tussendoor toch nog wat aan het freubelen geweest. Voor de nieuwe challenge van het Marianne Design team mochten we onze fantasie uitoefenen op een witte kaart. Alleen het plaatje of de stempel mochten gekleurd zijn. Daarom heb ik een 3D plaatje van Marianne Design op de kaart verwerkt. Met een snijmal van Nellie Snellen heb ik de ronding uit de kaart gehaald en hier een stukje mica achter geplakt. De snijmalfiguur heb ik ge-embost en daarna op de onderliggende kaart geplakt. Verder de kaart zowel binnenin als erop afgewerkt met bloemen, blaadjes, strikjes, kraaltjes, kant en staszsteentjes. Ook nog een lieve vlinder erop gezet. Het was een leuke opdracht, al wist ik niet wat ik met alleen wit er van verwachten kon. Maar ik vind dat de kaart goed gelukt is en mijn kaart ziet er zo uit....


Wacht  graag je reactie af, ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. je hebt een prachtige kaart gemaakt bea.
    ziet er geweldig uit.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem zeer goed gelukt! Toch wel erg mooi he alleen met wit werken? Ik had eerst ook m'n bedenkingen hoor... maar vind ze toch super mooi worden allemaal.
    Groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuke kaart Bea, hoog MD gehalte.
    Bedankt voor heet meedoen.

    Gr. Anita
    Designteam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige kaart heb je gemaakt!

    bedankt voor het meedoen met de challenge

    gr Wybrich
    Designteam MD

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterende kaart heb je gemaakt voor de challenge!

    bedankt voor het meedoen!
    gr Wybrich
    Designteam MD

    (volgens mij had ik al een reactie gegeven, maar door het gedoe met Blogger nu nog maar een keer)

    BeantwoordenVerwijderen