zondag 29 mei 2011

Een dubbele pocketkaart.

Dit weekend lekker aan het freubelen geweest, het weer werkt toch niet zo goed mee en daarom heb ik weer een kaart klaar voor het Double Dutch Challenge blog. Deze keer werd een dubbele pocketkaart gevraagd. Als kleuren voor de kaart heb ik dit keer okergeel/oranje gebruikt. Het dessinpapier komt van het Kruidvat. Op de kaart heb ik een spelbinder gebruikt en ook een creatabel van Nellie Snellen. De bloem is een essential en deze heb ik geinkt. Met nog een lief stempeltje van Marianne Design erop ziet mijn kaart er zo uit....


Laat gerust een reactie achter, ik lees ze graag.


2 opmerkingen:

  1. deze kaart is ook heel mooi geworden bea.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je pocket kaart ziet er leuk uit...mooie kleurtjes
    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen