vrijdag 20 mei 2011

Een cyclaam kaart.

Voor het Scrapdelight blog heb ik voor het eerst een kaart gemaakt. Ik vond de sketch wel leuk en ik kan er mijn 3D plaatjes op kwijt. Het valt alleen niet altijd mee een mooie kleur uit te kiezen. Daarom nu maar eens deze kleur. De dubbele kaart heeft een linnen structuur, verder potpourri paper en paperblok van artTalent erop verwerkt. Rondom de bloem heb ik een rand van roze kraaltjes gemaakt. De kaart is verder afgewerkt met allerlei creatabels, straszsteentjes en kleine splitpennetjes. En zo is mijn kaart geworden.....


Ik kijk uit naar de reacties, ben benieuwd wat je er van vind.


3 opmerkingen:

  1. Leuke kaart en roze is altijd een leuke kleur :)
    Groetjes, Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat heb je weer een leuk keertje gemaakt bea.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk roze kaartje! Mooi papier en mooie bloemtjes :)
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen