donderdag 26 mei 2011

Een bloemengroet kaart.

Voor de challenge van Girlscardsworld mocht weer een sketchkaart gemaakt worden. Daarvoor heb ik papier gebruikt in de kleuren blauw/groen/wit. Het papier heb ik ooit gekocht bij het Kruidvat.  Al freubelend heb ik voor de kaart gebruik gemaakt van een spelbinder, creatabels van Marianne Design en de Olba tang voor het bloemetje linksonder op de kaart. Het is wel een leuke fleurige kaart geworden en samen met een 3D plaatje,  welke ik weer gelakt heb ziet mijn kaart er zo uit....


Laat gerust een reactie achter, ik kijk er naar uit.

8 opmerkingen:

  1. heel mooi kaartje bea, ik vind de kleuren heel mooi past goed bij je plaatje.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel fleurig kaartje, erg mooi! Bedankt voor je deelname aan de challenge.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig kaartje geworden en je hebt de sketch er mooi in verwerkt

    bedankt voor je deelname aan girlscardworld

    groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je meedoet aan de challenge van Girlscardworld met deze mooie kaart.
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig mooi kaart, mooi uitgewerkt de sketch en 3-D plaatjes zijn ook zo leuk om te gebruiken.
    Gelakt, weer iets nieuws voor mij en is mijn vraag? WAT VOOR LAK???
    Bedankt voor je bijdrage en succes met de challenge.

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig mooie kaart heb je gemaakt naar aanleiding van de sketch.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van Girlscardworld.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel leuk kaartje! bedankt voor je deelname aan Girlscardsworld!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt voor het meedoen met girlscard challenge, met deze mooie bloemenkaart.

    groet, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen