donderdag 19 mei 2011

Een vintagekaart.

Er lag nog een kaartje klaar voor de challenge van Double Dutch. Dus deze vandaag maar op mijn blog gezet. Het is een leuke staande schemerlamp geworden. Het patroon kwam ik tegen in het hobbyblad de Hobbykaart no 32. De kaart heb ik bewerkt met papier van Marianne Design en alle randjes zijn geinkt. Verder heb ik boven en onder op de lampekap een kanten randje gemaakt. Met een creatabel, wat lint, bloemetjes, een labeltje en een 3D plaatje ziet mijn kaart er zo uit....


Laat gerust een  reactie achter, ik zal ze graag lezen.


3 opmerkingen:

  1. wat een leuk idee en prachtig uitgevoerd bea.
    heel erg mooi.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieverd zeg. Echt een heel leuk idee om er een lamp van te maken.
    Groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bea, Bedankt voor het meedoen met onze challenge bij Double Dutch. Wat is dit een schitterende kaart zeg, super origineel en helemaal vintage!

    BeantwoordenVerwijderen