vrijdag 13 mei 2011

Een bijzondere kaart.

Al kijkend op verschillende challenges blogs kwam ik ook op het blog van Crea Miep. Daar stond ook deze sketch op waarvoor ik ook 3D of pyramide plaatjes gebruiken kon. Deze kaart heb ik in verschillende kleuren groen verwerkt en een beetje wit. Alle randen zijn met de billenpons bewerkt en de randen heb ik geinkt. Verder zijn de bloemetjes gemaakt met creatables van Marianne Design met een kunstbloemetje erop. Er nog een een lief meisje in 3D opgedaan, nog wat straszsteentjes en een labeltje met een stempeltekst en zo is deze bijzondere kaart ontstaan.Toch wel weer een leuke kaart geworden....


Ben benieuwd wat je reactie is, ik zal ze graag lezen.

1 opmerking:

  1. deze is schitterend bea ik vind je kleurengebruik heel mooi.

    prachtige kaart.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen