zondag 29 mei 2011

Mijn hartenkaart.

Hallo bloggers en volgers, voor de challenge van het Simply Magnolia blog (voorheen Nederlands Magnolia Challenge blog), ben ik gekozen om voor deze nieuwe challenge als gastdesigner een leuke kaart te maken met een hart . Het is een kaart geworden in de vorm van een hart. Het dessinpapier is van Tilda. De hartjes op de kaart zijn gemaakt met een doily. Het kant aan het onderste hart heb ik met de hand in een stiksteek erop vast genaaid. Verder heb ik de kaart afgewerkt met kant, een strikje, enkele straszsteentjes en bloemetjes gemaakt met een creatabel van Marianne Design. Tenslotte nog een vrolijke Tilda, ingekleurd met mijn Bruynzeelpotloden, erop verwerkt en zo ziet mijn kaart die ik mocht maken als gastdesiner eruit....


Mijn gastdesigner kaart.

2 opmerkingen:

  1. wat een prachtige kaart bea, ziet er prachtig uit, en mooi afgewerkt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Bea, vind die doilies ook helemaal geweldig.

    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen