maandag 2 mei 2011

Een zigzagkaart.

Vandaag is er weer een kaartje klaargekomen voor het Marianne Design challenge blog. De opdracht was om minstens 3 verschillende creatables van Marianne Design te gebruiken en dat is dacht ik wel gelukt. Op de grote creatable heb ik een Lace motief gedaan met daarop een creatable van MD die ik geborduurd heb. Verder heb ik de kaart afgemaakt met wat bloemetjes, blaadjes, strikjes en met een 3D plaatje die ik gelakt heb. En zo is mijn creatie geworden...

Zigzagkaart geopend...

en gesloten.

Ik vond het leuk om deze kaart te maken, ben benieuwd wat jullie reacties zijn.

3 opmerkingen:

  1. het ziet er prachtig uit bea.
    het is kleurrijk kaartje geworden en ook weer eens een andere kaartmodel.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is echt weer een lieverd geworden.
    Mooie kleuren en je model van je kaartje vind ik ook erg leuk zo.Goed om te onthouden.
    Groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bea wat een mooie kaart. Bedankt voor het meedoen aan de challenge van MD.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen