vrijdag 22 december 2023

VROLIJK KERSTFEEST VOOR.....



Hallo knutselaarsters/knutselaars en bezoekers op mijn blog. Vandaag plaats ik mijn herinnerringskaart de ik gemaakt heb voor de challenge bij Cheerful Sketches. De sponsor is Odinetika en met het gekregen digistempeltje heb ik deze kerstkaart gemaakt. Voor deze kerstkaart hebik groen cardstock en DP van ME(oudje) gebruikt. Het stempeltje is ingekleurd met de NUVO alcohol markers. Deze kerstkaart afgewerkt met wat fun flock van Stampendous, glitzstickles tiara, kerststempel en groene parels.

Deze kerstkaart doet mee bij:


Bedankt dat je een kijkje nam op mijn blog, vind het reuze leuk om een berichtje te mogen lezen.



5 opmerkingen:

  1. Gave uitwerking van de schets !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een mooi lief kaartje Bea...........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Bea.
    Bij deze wil ik je even bedanken voor de mooie, lieve kerstkaart die ik van je gekregen heb.
    Zo gezellig, het hangt tussen de rest van mijn kaartjes in de kamer en ik geniet er volop van.
    Wat een mooie reminder laat je zien.
    Helemaal in de kerstkleurtjrs, leuk hoor.
    De digi is dan ook wel erg gezellig en je hebt het mooi gekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi hier je de digi hebt ingekleurd en mooie designpapiertjes gecombineerd! Ik wil je ook nog bedanken voor jouw mooie kaartje dat ik ontving ! Groetjes, en fijn eindejaar! Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. เว็บ ตรง สล็อต สล็อต เว็บ ตรง pg slot pg slot ค่ายเกมสล็อตออนไลน์ที่กำลังเป็นที่นิยมจากนักเล่นพนันทั้งโลก ด้วยประสิทธิภาพของตัวเกมที่ตามมาตรฐานตามระดับสากล ก็เลยมีความปลอดภัยสูง PG SLOT ทั้งยังในหัวข้อการจัดเก็บข้อมูลของผู้รับและก็ประเด็น

    BeantwoordenVerwijderen