dinsdag 19 december 2023

HUWELIJKSKAART VOOR........


Hallo freubelaarsters/freubelaars en kijkers op mijn blog. Deze creatie heb ik gemaakt voor mijn zus en zwager die onlangs ook hen 50 jarig huwelijk mochten vieren. Met een voorbeeld van een you tube filmpje van 13 november 2023 bij #Mutsencluppie is het deze creatie geworden. Nam hiervoor crême cardstock en DP Flower Fiësta van Craft O`Clock(CC-FF-40-01/04). De randen geinkt met distressinkt oxyde cracked pistache. De creatie afgewerkt met DDBD stencil cijfers, stans bladeren(MD), bloemetjes uit voorraad, goudkleurig karton, stans felicitatie letters en cijfers, 2 splitpennen en zelfgemaakte labels(uit DP).


Deze creatie doet mee bij:



Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog, het doet me reuze veel plezier om een berichtje te mogen lezen.

4 opmerkingen:

  1. Je hebt een prachtige kaart gemaakt voor het gouden bruidspaar, wat een mooi model is het,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een prachtige kaart Bea.....gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card Bea. I like the papers you have chosen for the card.
    Thank you for entering the Anything Goes Challenge at Lil Patch of Crafty Friends.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige huwelijkskaart Bea.
    Dankjewel voor je prachtige verjaardagskaart die ik mocht ontvangen.
    Deze staat hier mooi te pronken.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen