donderdag 14 december 2023

PRETTIGE KERSTDAGEN.....



Hallo freubelaarsters/freubelaars en kijkers op mijn blog. De laatste maand van 2023 is al weer halverwege en dus is het tijd om mijn kaartje voor de challenge bij Cheerful Sketches te plaatsen. Met een digistempeltje van Beccy één van onze sponsoren is deze kaart ontstaan. Gebruikte hiervoor wit cardstock en DP van Stampin UP. Het stempeltje is ingekleurd met de Windsor Newton Brushmarkers. De randjes  zijn bewerkt met distressinkt moved lawn. De tekststansen zijn van Carlijn.  

Deze kerstkaart doet mee bij:


Bedankt dat je een kijkje nam op mijn blog, vind het reuze leuk om een berichtje te mogen lezen.



7 opmerkingen:

  1. Mooie kerstkaart heb je gemaakt met de leuke digi en wat past het papier er mooi bij,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkaart Bea.
    Mooie digi.mooi ingekleurd.
    Dankjewel voor je mooie kerstkaart die ik mocht ontvangen.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke kerstkaart met mooie digi en combinatie van design papier. Ik wil je ook bedanken voor de mooie kerstkaart die ik gisteren heb ontvangen.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een hele mooie kerstkaart Bea.......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely card Bea. I like the colour palette you have used. Thank you for entering the Anything Goes Challenge at Lil Patch of Crafty Friends.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a beautiful card, thanks for sharing it with us at the Sheepski Designs Challenges.
    Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart, dank je wel voor je bijdrage aan de Girlz Creative Christmas Challenge Blog.
    Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen