maandag 4 december 2023

NOG 2 KERSTKAARTEN.....



Hallo alle bezoekers van mijn blog. Er lagen nog 2 kerstkaarten klaar welke gemaakt zijn met het DP van Craft O`Clock Christmas Treasure(CC-F29CHT 03+04). Voor de eerste nam ik wit cardstock, distressinkt vintage photo, streng kraaltjes, goud glitter als schudmateriaal, stukje goudkleurig papier(ster), stansen kerstroosje/hulst/blad en een stickervel voor de rode randjes.  Voor de tweede kerstkaart heb ik kraft cardstock gekozen met DP van Craft O`Clock.  De tweede kerstkaart is gemaakt naar een voorbeeld bij #Mutsencluppie #52 van 6 november. Deze heb ik gesloten met een rood strikje omdat het met een magneetje niet lukte(kraftpapier was w.s. te dik). 



Mijn tweede kerstkaart:





Bedankt voor het langskomen op mijn blog, het doet me reuze veel plezier om een berichtje te mogen lezen.




2 opmerkingen: