vrijdag 1 december 2023

EEN SERIE KERSTKAARTEN VOOR.....

Hallo blogsters/bloggers en bezoekers van mijn blog. Vandaag plaats ik een aantal kerstkaarten welke ik de laatste weken in elkaar gefreubeld heb. Ergens op een blog kwam ik dit voorbeeld tegen en heb ik er een eigen draai aan gegeven. 





De volgende kerstcreatie heb ik gemaakt n.a.v een you tube filmpje bij #Mutsencluppie op 27 november. Deze doet mee aan de Kerst/Christmasfacebookchallenge.



Bedankt dat je even een kijkje nam op mijn blog, vind het reuze leuk om een berichtje te mogen lezen.





4 opmerkingen:

  1. Wat weer vele kaarten te bewonderen , heel vrolijk .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een hele leuke, mooie en prachtige kaarten heb je gemaakt Bea

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke kaarten met de punt eruit gesneden, de papiertjes zijn mooi gecombineerd.
    De laatste kaart is prachtig, zo sfeervol.

    BeantwoordenVerwijderen