zaterdag 2 maart 2013

EEN VOORJAARSKAART......

 
Hallo blogsters, volgsters en kijkers op mijn blog. Vandaag heb ik een kaart gemaakt die een beetje naar het voorjaar doet kijken. Het begint er al een beetje op te lijken en hopelijk zet het door. Deze kaart heb ik in elkaar gefreubeld voor de challenge bij EKEF waar het thema was om een kaart te maken met een frame. Bij de challenge van Kartenallerlei mocht een kaart gemaakt worden naar een fotoinspiratie en op het blog van Don&Daisy was de challenge maak een voorjaarskaart. Ook bij Just A Note is weer een nieuwe challenge begonnen met het thema maak een lentekaart. Ben weer benieuwd naar je reactie op mijn kaart en vind het erg fijn om ze te mogen lezen......



Voor dit voorjaarskaartje heb ik gebruikt:
                       
* Papicolor cardstock sering no 37.
* Papicolor cardstock zachtgroen.
* DP Patronenblok met glitter--Action.
* 3D plaatje Don&Daisy--DDK 3204-MD.
* Sintex Quilosa --Don mee gelakt.
* Martha Stewart pons--frame.
* Olba snijmal--OL 027--vlinder.
* Slice Elite--label.
* Tekst op label--CS 0852--MD.
* Enkele plaksteentjes.
* Tape blokjes voor verhogen frame.



33 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Bea, leuk gedaan met die stansen. en de kleur vind ik ook heel mee
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige voorjaarskaart en wat mooi de randen met bloemen.Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart en zulke mooie stansen!
    Groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart, je brengt me op een idee. Bedankt. Groetjes, nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een dotje van een kaart Bea!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi bea
    wat een vrolijke kaart met die prachtige mallen ziet er heel fleurig uit!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O jee Bea, je hebt de lente al in je hoofd. Hoop voor jou dat het snel komt. Hier verwachten ze volgende week nog een beetje sneeuw en dat hoeft nu ook weer niet voor mij.
    Maar je hebt er weer een schitterende kaart bijgeplaatst. Nu maar afwachten of je ermee in de prijzen valt.
    Fijn weekend hoor.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterend bea!
    groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou Bea als dit geen mooi voorjaarskaartje is nu de zon nog iets warmer .
    Maar je weet wat ze zeggen maart roert zijn staart
    fijne zondag liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Bea.
    Leuk gebruik gemaakt van de mallen.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel mooi kaartje met mooie mal .
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt Bea, ik vind hem supermooi, mooi die kleuren en details, top weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende kaart Bea.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart. Lekker vrolijk.

    Bedankt voor je deelname aan de uitdaging van EKEF.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. super leuk liefs joyce
    ps ik heb een leuke blogcandy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt en zo mooi geponst! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hallo Bea, wat een vrolijke kaart, en wat een prachtige mal heb je gebruikt, Don is al lekker bezig om te plantjes water te geven, dus laat de lente maar komen.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Bea, ten eerste wil ik je bedanken voor de geweldige mooie kaart die we van jou mochten ontvangen. Ik heb gelijk even op je blog rondgesnuffeld en vind dat je hele mooie kaarten maakt. Als je mee wilt dingen naar de candy van Rachel moet je wel de logo van haar blog op je site-bar zetten. Ik kan hem niet vinden.
    Groetjes Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Bea.
    ik word helemaal vrolijk van jou laatste 2 kaarten. De rozettakaart is zo mooi en voor mij heel apart. En het kaartje met Don is zo lief en fris ook, dat ik nu nog meer verlang naar de lente.
    Ze zijn weer allebei top!
    Lieve groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Voorjaar, daar zijn we echt wel aan toe hè. Leuke kaart Bea!

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Bea,

    Wat is dit een prachtige kaart de lente straalt er van af.
    Super hoor Bea.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een lieve kaart Bea, mooi.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat heb je weer een prachtkaart gemaakt, mam. Die MS pons is ook zo mooi....ik ben er vandaag ook even mee bezig geweest....Mar jou kaart is weer top!!
    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie en vrolijke kaart!
    Bedankt dat je meedoet met de uitdaging bij EKEF!
    Groetjes, Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie voorjaarskaart en erg mooie kleur.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie voorjaarskaart, mooie kleuren en de mal met de bloemen vind ik echt geweldig!!
    Leuk dat je weer meedoet met de challenge bij Just a Note.

    Liefs, Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Beautiful card!
    Thanks for playing with us at Kartenallerlei!
    Hugs, Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige kaart heb je gemaakt, gezellig dat je meedoet met onze challenge bij don en daisy.
    Veel succes!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuk voorjaarskaartje en mooi frame zeg. Leuk dat je meedoet bij EKEF.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wat een super mooie kaart !!. succes met de challange.

    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ein sehr süsses Kärtchen !!! Vielen lieben Dank für deine Teilnahme an der aktuellen Challenge bei Kartenallerlei.

    Liebe Grüße
    Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Cute card, I really like this shape:)
    Thank you for playing with us at Don&Daisy Challenge :)

    BeantwoordenVerwijderen