donderdag 14 maart 2013

EEN HELE FIJNE DAG......

 

Hallo blogsters, volgsters en kijkers op mijn blog.  Wat een leuke en lieve reacties heb ik op mijn witte kaart gehad. Dat vind ik heel erg fijn om te lezen. Ook zag ik dat ik nieuwe volgster heb, Ali welkom op mijn blog, hoop dat je er misschien een idee of ook wat inspiratie op kunt vinden.  Vandaag heb ik weer een kaart af gekregen die ik voor de volgende challenges gemaakt heb:

* Scrapkaartenchallenge---Bingokaart(groen/blauw/roze).
* De Creatieve Zebra---Alles mag.


Voor deze kaart heb ik gebruikt:

* Groen cardstock--Linnen structuur --Boekenvoordeel.
* Papicolor papilus fuchsia no184.
* DP K&Companie.
* 3D plaatje Sarah kay--SK 09 Studio Light.
* Sintex Quilosalak--SK mee gelakt.
* Spelbinders shapeabilities-- S5 112.
* Collectable col 1304 MD.
* Distress Ink mowed lawn--T.Holtz.
* Wit haakkatoen-- voor zelfgemaakte  geborduurde rand.
* Verschillende bloemetjes uit mijn voorraad.



23 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje weer Bea. Of je wilt of niet, je krijgt er echt een voorjaarsgevoel bij.
    Ben ook druk aan het freubelen. Wil graag iets leuks maken voor mijn kleindochters als cadeautje met Pasen.
    Jij ook een fijne dag verder.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit weer een mooi en lief kaartje Bea, mooie kleurtjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Bea het geeft je gelijk het voorjaarsgevoel terwijl het buiten sneeuwt.Prachtige kleuren heb je gebruikt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een beeldschone kaart Bea, prachtige voorjaars tinten
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi Bea een echt voorjaarskaartje als het nu maar eens echt voorjaar word,maar aan jouw zal het niet liggen.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is die weer supermooi Bea, ik vind het allemaal zo mooi bij elkaar passen ook, helemaal top weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou jouw voorjaarskaart is gezellig hoor. Lekker fris en weer prachtig van kleur!!
    Groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Bea
    Wat een lieverdje heb je weer gemaakt met deze lieve kleurtjes
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtige kaart Bea, super lief.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhh leuk, sarah kay kaartje! Mooie vrolijke zoete kleurtjes, hoor!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Bea
    Een super kaart met een mooi Sarah kay plaatje en mooie frisse kleuren .
    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel mooi, vrolijk kaartje! Het bloemetjes papier past heel leuk bij het plaatje.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  13. dit is echt een mooi kaartje weer eens wat anders .
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lekker fleurige kaart Bea, vooral het bloemetjes papier vind ik leuk. Deze plaatjes zijn ook zo schattig hè, heb ze zelf ook nog liggen.

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een beetje voorjaar kunnen we wel gebruiken. Deze mooie kaart laat al iets van het voorjaar zien.groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele mooie kaart Bea.
    Mooie kleuren en details.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart Bea! Leuk dat je weer meedoet met de challenge van DCZ.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ziet er helemaal te gek uit.
    Fijn weekend en groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. prachtig kaartje, mooi en vrolijk

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi kaartje met deze prachtige kleuren!
    Groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi kaartje. Leuk dat je meedoet met de challenge bij ScrapKaartChallenge.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt, mam!! Mooie kleuren heb je gebruikt. Ziet er als gewoonlijk weer helemaal TOP uit!!!
    Tot morgen!!!
    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een gezellig voorjaarskaartje!
    Ook uitstekend geschikt voor onze alles mag challenge!
    Bedankt voor je deelname!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen