vrijdag 8 maart 2013

BABYKAART IN HET BLAUW.........

 
Hallo blogsters,  volgsters en  kijkers op mijn blog. Vandaag zet ik een kaart op mijn blog die ik mee wil laten doen aan enkele challenges. Bij Stempel-Magie is het thema "Hallo Baby", bij de challenge van NKU geven ze een sketch met als thema geboorte en bij de challenge van The Ribbon Girl moest er ribbon or twine op de kaart verwerkt worden. Dit keer heb ik er een babykaart voor een jongetje van gemaakt. Zou het leuk vinden een reactie te mogen krijgen,  ik lees ze altijd met veel plezier.......

Voor deze babykaart heb ik gebruikt:

* Papicolor cardstock Turkois--no 32.
* Bazix wit.
* DP Me to You--Spring Chic.
* Stempel baby --gevonden op internet.
* Copic Markers.
* MFD 013--Nellie Snellen.
* Distress Ink--Salty Ocean--T.Holtz.
* Distresser T.Holtz.
* Martha Stewart pons.
* Kant/lint--Intratuin , l.blauw lint.
* Baby versiersels=lint, op beurs Assen gekocht.
* Glossy stickers--Hobby Fun.
* Tekst op label via PC.  


24 opmerkingen:

  1. Wat een lieverdje van een kaart,mooie stempel zo lief.Prachtige kaart Bea.Fijn weekend en groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Bea
    een mooie baby kaart En de leuke detail maken het geheel een mooi plaatje.
    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi schattig babykaartje Bea, bedankt weer voor het meedoen bij de NKU als vaste deelnemer, weer veel succes en tot de volgende keer.
    Groetjes en fijn weekend.
    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend mooie babykaart heb je gemaakt Bea. Bedankt voor je deelname bij de NKU. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje leuke babyfrutsels gebruikt en leuk het lintje om het kader heen.
    Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Bea!
    Lieve groetjes en fijn weekend, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi bea
    wat heb je weer een schatje gemaakt en die stempel is ZZOOO lief!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bea, wat een productie, wat een mooie kaartjes heb je weer op je blog gezet. Mijn complimenten, ik vind ze weer prachtig! Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje is het toch weer Bea, ik vind het een plaatje, zo een lief kaartje, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk babykaartje is het geworden, Bea . Vooral die voetjes vind ik helemaal geweldig.Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bea, het lijkt wel of iedereen babykaarten aan het maken is. Was net even bij Marian en zij had ook een paar babykaarten gemaakt. Bij Tineke zag ik schitterende babyfoto's. Het zal wel komen omdat het voorjaar gaat worden.
    Ook jij hebt weer een lieve kaart voor een baby-boy gemaakt. Ook een mooie stempel. Leuk om te zien dat de beer groter is dan de baby.
    Bea, ik wens je een fijn freubelweekend.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een super mooi kaartje heb je gemaakt!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lief kaartje en lief stempetje
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattig babykaartje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. In één woord , een schatje Bea.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ziet er heel goed uit.
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lief en mooi baby kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Superkaartjes bea!
    groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Deze babykaart is erg mooi en leuk geworden. Zo ook de vorige twee kaarten. De Sarah Kay kaart is prachtig en het kaartje met het stempeltje is mooi ingekleurd en heeft een schitterende kleurencombinatie. Top!!
    Groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heb je hier mooi papier gebruikt, heb de foto even vergroot om goed te kijken. En de voetjes, zo schattig, lief kaartje!

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hello
    What a beautiful Baby Card. The Image is sooo sweet.
    Thank you for joining us at Stempel Magie.
    Hugs Elfie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een super lief kaartje is dit geworden Bea, gezellig dat je weer meedoet bij NKU.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  23. What a cute baby card. Love the image and your design.
    Thank you for playing with us at Stempel Magie.
    Hugs
    Susi

    BeantwoordenVerwijderen