vrijdag 22 maart 2013

EEN MANDALA KAART.....

 
Hallo blogsters, volgsters en kijkers op mijn blog. Bij het opruimen van de hobbykamer, af en toe moet dat ook eens gebeuren, kwam ik een borduursjabloon tegen die ik jaren geleden al eens op een beurs gekocht heb en waar ik nog nooit iets mee had gedaan. Dus ben ik er mee aan de gang gegaan. Eerst even goed de aanwijzigingen gelezen en toen maar aan het prikken. Was nog een heel werk, ook het borduren, maar het resultaat mag er denk ik wel zijn. Deze mandalakaart wil ik mee laten doen aan de challenge bij Fadengrafik, waar een borduurkaart gevraagd werd met deze keer een stempelafdrukje erop. Ook doet deze mandelakaart nog mee bij de challenge van FEF, waar je bloemen op je kaart mocht verwerken.

Voor deze mandelakaart heb ik gebruikt:

* Bazzill basics cardstock groen en wit.
* Stempel  Flower Girlz Rose--EC 0123--MD.
* Copic markers.
* Borduursjabloon Mandala 4050613--Joke de Vette(AVEC).
* Borduurgaren Mettler--Poly Sheen Multi 9914.
* Distresser, cirkelsnijder.
* Prikpen, hoekpons, oranje lint.
* Bloemetjes--Scrappadise.
* Olbatang voor kleine bloemetjes.
* Pearls grass green--Queen&Co.
* Label gemaakt op Slice Elite.
* Tekst CS--MD.



19 opmerkingen:

  1. Hoi Bea
    Jeetje wat een boel borduurwerk,geweldig mooi zo het gemaakt is
    Fijn weekend en groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit ziet er geweldig uit Bea, knap borduurwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart en wat een borduurwerk echt schitterend.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo zeg. Dat is prachtig gedaan Bea!!
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Bea en wat mooi geborduurd.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wowwwww schitterend mooie kaart Bea. Wat een prachtige kleuren heb je gebruikt. Fijn weekend, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi gemaakt!
    Groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel werk om het te prikken en te borduren, maar je hebt er wel eer van. Een hele mooie kaart!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf Bea! Ik vind het zo mooi dat geborduurde maar heb er zo niet het geduld voor, haha.
    Fijn weekend en lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een prachtige kaart en mooi geborduurd, deze heb ik ooit ook gedaan jaren geleden en de mal weggegeven.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart Bea en wat een borduurwerk zeg,

    Fijn weekend,
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat schitterend Bea, ziet er echt super uit. Wat een werk zal dat geweest zijn zeg.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gave kaart is het geworden, mam!!! Prachtig borduurwerk!!
    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat ziet er echt schitterend uit Bea maar wat een werk moet dit geweest zijn, toppie.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Bea, wat een schitterende geborduurde kaart heb je weer gemaakt, wat ik helemaal geweldig vind, is dat je deze prachtige kaart mee laat doen bij de challenge van de Fadengrafik, dank je wel.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Bea, Je kaart is prachtig en nu ik je mal zo zie, die heb ik ook nog ergens en ook nog nooit gebruikt. Ik vind hem prachtig geborduurd! Leuk dat je weer meedoet bij de challenge van de Fadengrafik! Veel succes. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi Bea

    Such a lovely card. Colours are great and it must have taken you ages to do all of that stitching. I love stitching on cards too. Flowers are pretty.

    Thanks for joining us at Forever Friends this month.

    Happy crafting
    Traceyxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. This is a beautifully stitched card, such fabulous attention to detail.
    Thank you for joining us at Forever Friends this month.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtig kaartje! Dat borduurwerk moet uren geduurd hebben maar het resultaat mag er zeker zijn!
    Bedankt om deel te nemen aan onze uitdaging bij Forever Friends deze maand.
    X - Natalie - X

    BeantwoordenVerwijderen