donderdag 28 februari 2013

EEN ROZETTA KAART....

 
Hallo blogsters, volgsters en kijkers van  mijn blog. Allereerst een hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgster Brigitte, wat leuk dat je mijn blog ontdekt hebt, hoop dat je af en toe eens langs komt om er misschien een idee of wat inspiratie te kunnen op doen. Ook aan iedereen een bedankje die steeds maar weer een lieve reactie op mijn blog achterlaat. Dat vind ik heel erg fijn. Dan nu naar het kaartje dat ik vandaag wil laten zien. Heb het gemaakt voor de challenge bij ForeverFriends, hier was het thema Bears en bij de challenge van EHI scrapkaarten werd een verjaardagskaartje gevraagd. Bij het opruimen van wat freubelspulletjes kwam ik een boekje tegen van Rozetta, deze heb ik al heel lang geleden eens op een beurs gekocht. Er stonden leuke voorbeelden in en met 1 ervan ben aan het freubelen gegaan. Het kaartje ziet er dan zo uit..........

Voor dit kaartje heb ik gebruikt:

* Papicolor Cardstock smart groen--298623.
* Papicolor Cardstock roze--voordeelpak.
* Bazil Cardstock wit.
* Kaartmotief Rozetta van Crealies--nr r004.
* Beertje Retro Collection DoCrafts--FFS 373118--Elements for you..
* Borduurgaren Mettler Poly Sheen Multi.
* Distress Ink--mowed lawn.
* Roze organza lint.
* Pearls Grass Green--Queen&Co.
* Label met Slice Elite--chipcard Je t'adore.
* Tekst stempel--clear stamp--Boekenvoordeel.




31 opmerkingen:

  1. Hallo Bea

    Wat leuk zo,waar zo,n oud boekje dan niet goed voor is.
    Erg mooie kleurtjes heb je ook gebruikt.
    Gezellig dat je meedoet met de challenge van EHI
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Bea, je ziet helemaal niet dat het een kaart is die gemaakt is uit een boekje dat al wat ouder is, sterker nog ,ik ken dit niet.Dus voor mij is het nieuw.
    Je hebt er wel weer iets prachtigs van gemaakt, mooie kleuren, echt een schitterende rozet kaart.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel knap kaartje Bea, ik vind hem prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw super! Wat een leuk kaartje! (en wat is oud...zolang het mooi is ziet er toch geen houdbaarheidsdatum op?)
    groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige kaart. dit is heel veel werk. dit is embossen en snijden...geloof ik.
    en nog geborduurd...prachtig!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kleuren heb je gebruikt voor deze kaart, prachtig!
    Groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke vorm heeft je kaart en het is een plaatje,mooie kleuren schitterend geborduurd en beauty.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wowwwwwww wat een hele mooie kaart Bea.! Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat schitterend gemaakt Bea.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke en mooie kaart. Super geborduurd!!!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een beeldige kaart Bea, erg mooi
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is een prachtige kaart Bea, en oud of nieuw ze blijven allemaal altijd leuk vind ik.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo zie je maar weer dat je "oude" spullen nooit weg moet doen Bea. Want je kunt er schitterende creaties meemaken zoals de kaart die jij hier hebt geplaatst. Toen ik hem zag en beter bekeek, moest ik gelijk aan mijn jongste kleindochter denken die gisteravond even bij oma kwam "praten". Ze is eind november 6 jaar geworden maar zo'n heerlijk eigenwijs kind. Ze bewonderde de boekkaart en wilde nu ook dat ik eens een kaart voor haar zou maken in de kleuren roze en groen. Heb beloofd dat te doen, maar jij was me voor (haha)
    Fijne dag verder Bea.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw Bea wat een leuke kaart leuk van vorm heel origineel.
    Leuk het borduren er tussen en mooi van kleur.

    Zo zie je maar weer niks wegdoen als wij allemaal in onze oude spulletjes zouden snuffelen komen we nog hele leuke dingen tegen.
    ook je tweeling kaart die is ook erg lief geworden mooi gemaakt.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je dit weer supermooi gemaakt Bea, ik vind hem helemaal top, prachtige kleuren ook weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Weer een hele mooie kaart Bea.

    Groetjes, Greet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Bea
    Wat een leuk model kaart en dan die zachte kleurtjes maak het tot een super gave kaart
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh wat een gave kaart, mam!!Mooi ontwerp en kleurtjes! Ik vind em geweldig!!!
    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  19. een prachtige kaartje Bea, heel apart.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wie wat bewaart die heeft nog eens wat Bea, hahaha. Maar het is wel een prachtige kaart geworden hoor. Erg leuk dit model.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nou, die mag je wel vaker uit de kast halen: een superleuk kaartje! En lekkere voorjaarskleurtjes.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dit is een gezellig kaartje geworden. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ziet er prima uit.
    lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel lief en mooi kaartje!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge van EHI.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  25. I used to bе able to find gooԁ infoгmation from your blog
    posts.

    Also viѕіt my page ... DiamondLinks.net

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk Bea, zo denken we ook weer eens aan de spulletjes die we nog hebben liggen! Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Awwww wow what an amazing and gorgeous card your Bear and a great layout too thank you for joining our challenge at Forever Friends Challenge "BEARS" good luck and hope to see you again DT Member Sandra H xx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Its likе you read mу mind! Yοu seem tо κnоw so muсh
    about this, lіke уou wrοte the book in it or sοmething.
    I think that уοu coulԁ dο with some picѕ to ԁrive the message homе a little bit, but instead of that, this is wonderful
    blοg. A fantastic геad. I'll certainly be back.

    my web blog: personal loans

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Bea,
    wat een moie kaart! Supervorm!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  30. This is a gorgeous project using our favourite little bear! Thanks for joining the challenge at Forever Friends, Lisa (DT) x

    BeantwoordenVerwijderen