zaterdag 2 februari 2013

BABYKAART IN BLAUW/BRUIN........



Hallo bezoekers en kijkers op mijn blog. Fijn dat jullie altijd van die lieve reacties op mijn blog achterlaten, zo leuk om ze te kunnen lezen. Een hartelijk welkom aan Marion(Kübchen), leuk dat je volger geworden bent op mijn blog, hoop dat je er inspiratie vind of misschien wel een ideetje opdoet. Dit keer is het een babykaartje geworden die ik wil laten zien en mee wil laten doen aan 2 challenges. Bij de challenge van EKEF werd gevraagd een doily op je kaart te verwerken en bij de challenge van De Creatieve Zebra mocht je een kaart freubelen in de kleuren blauw en bruin. Zo ziet mijn kaart er dan uit..........

Voor deze babykaart heb ik het volgende gebruikt:

* Kraft Cardstock.
* DP Patronen karton--Action.
* 3D plaatje--Marieke Design.
* Doily(gekregen), geinkt met Salty Ocean--Tim Holtz.
* Kant komt uit Duitsland.
* Knoopjes/strikje--Docrafts.
* Label gemaakt met Slice Elite, chipcard Je t'adore.
* Tekst op label van Eline'sVintage,EC 0096.
* Enkele blauwe pareltjes.


22 opmerkingen:

  1. wat een lief kaartje en dat die lintjes heel leuk gedaan.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi, en wat leuk dat lint met die knoopjes zo schattig
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kleuren heb je gebruikt, ik vind dit zo N mooie combinatie van kleuren. Ik heb het kaartje in de kleuren ook ongeveer klaar, bijna hetzelfde papier...
    Fijne zondag nog. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Bea,
    en wat een leuk lint heb je op de kaart gedaan.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt Bea, ik vind hem prachtig. Schitterende kleur blauw heb je gebruikt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi is ie weer Bea,deze kleuren vind ik ook mooi combineren bij elkaar.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie babykaart met leuk lint erbij.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat geweldig leuk ! liefs Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart. Je hebt hele mooie kleuren gebruikt.
    Leuk hoe je de doily op je kaart hebt verwerkt.


    Bedankt voor je deelname aan de uitdaging van EKEF.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een super mooi kaartje Bea.
    die randen zijn gaaf prachtig gedaan.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een ontzettend lief kaartje is dit Bea.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij elke Kaart een Feestje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ahhh wat een bjoetie van een kaart! Erg lieve kleurtjes

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart, prachtige kleuren.
    groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een beeldige kaart Bea
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. een hele leuke kaart. wat zijn je randjes mooi!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kaart Bea! Mooie kleuren zo bij elkaar en wauw, wat is dat kant prachtig. Ik moet toch eens beter opletten als we met vakantie zijn, ik zie nooit hobbywinkels. Maar we gaan ook niet zo heel vaak naar een stad ;-).

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie babykaart! Echt leuk voor een jongen.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een geweldig mooie babykaart Bea! Leuk dat je meedoet met de challenge van DCZ.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ach wat een schatje zeg heel erg leuk gedaan. bedankt voor je deelname aan EKEF.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een lief kaartje.

    Gezellig dat je meedoet met EKEF.

    Groetjes Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie combinatie dit blauw met dat speciale lichtbruin.
    Schattig plaatje ook.
    succes met je deelname.
    gr Leny

    BeantwoordenVerwijderen