donderdag 7 februari 2013

EEN STIEKEM VERJAARDAGSDOOSJE.....


Hallo bezoekers en kijkers op mijn blog. Wat is het toch fijn om met het weer van de afgelopen dagen, lekker met je hobby bezig te kunnen zijn. Komende zondag is onze kleindochter jarig, ze wordt dan alweer 10 jaar. Voor haar heb ik dit mooie verjaardagsdoosje gemaakt. In het doosje zit een envelopje met inhoud. Het patroon van dit doosje heb ik hier gevonden. Ben benieuwd wat ze er van vind en kijk ook uit naar een reactie van mijn bezoekers en kijkers.

Dit verjaardagsdoosje wil il mee laten doen aan de volgende challenges:


* EHI scrap---cadeauverpakking.
* Anmacreatief---alles behalve kaart.
* Just a Note---maak een doosje.



Voor dit verjaardagsdoosje heb ik gebruikt:

* Papicolor cardstock---bloesem no 34.
* DP Kissing Booth---Basic Grey.
* Patroon doosje---Kadoosjes,stiekeme doosjes.
* 3D plaatje---Sarah Kay, uit 3D MINI boekje.
* Fancy Dies FD 002 / 006---Nellie Snellen.
* Distress INK--T.Holtz---mowed lawn.
* Randjes pons---Avec.
* Billen pons.
* Roze organza lint.
* Klein zelfgemaakt envelopje met lint van beurs.
* Plaksteentjes---Kruidvat.

21 opmerkingen:

  1. Dat is altijd zo spannend bij jou, zie je het eerste beeldje dan denk je wat komt er nog meer. Nu dus een geweldig mooi doosje. Leuk voor je kleindochter en alvast gefeliciteerd.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het doosje beeldschoon, Het is wel een leuk cadeautje voor je kleindochter, daar zal ze vast wel blij mee zijn.
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weet zeker dat je hiermee gaat scoren Bea. Wil je alvast van harte feliciteren met de verjaardag van je kleindochter. Mijn oudste kleindochter wordt in juli ook 10 jaar.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een mooi doosje heb je gemaakt voor je kleindochter.
    Daar is ze vast erg blij mee.
    En ze zal erg trots zijn op haar creatieve oma!!!

    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is leuk Bea echt een doosje voor een meisje van 10 jaar,daar zal ze wel heel blij mee zijn.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kunst werkje Bea, dat is zo leuk om te krijgen.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een heel mooi verjaardagsdoosje Bea.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig verjaardagsdoosje en ik ga het ook ptoberen te maken voor mijn dochter.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi Bea. Nu maar hopen dat ze niet op het blog kijkt ;-)
    Leuk dat je weer meedoet met de Challenge op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Bea
    Wat een leuk cadeautje ik heb de laatste weken niet meer gekeken want ik heb met griep in bed gelegen ,het heerst hier goed in Limburg .de vorige Kaarten zien er ook mooi uit .
    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi bea
    wat een vrolijk en leuk doosje zoiets is echt heel fleurig en met een klein cadeautje erin word dit voor de ontvanger een feestje!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel vrolijk gekleurd doosje, echt voor een jarig meisje!!
    Groetjes en een fijn weekend
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een hele mooie creatie Bea, vrolijke kleuren. fijn weekend, Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi doosje ,wat zal je kleindochter er blij mee zijn.
    Alvast gefeliciteerd.

    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een enig doosje heb je gemaakt! Dank voor het meedoen met onze challenge van EHI!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ziet er heel mooi uit! Schattig.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig gemaakt. Het patroon is ook leuk hé. Ik moet deze ook nog ergens op mijn computer hebben staan om ooit eens te maken. Wie weet binnenkort met dit weer als aanmoediging. Leuk dat je meedoet met de februarichallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw erg mooi Beja, ik denk dat je kleindochter dit erg mooi vindt!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh wat schitterend dit doosje Bea, ik vind het er helemaal super uitzien, top weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat kan niet missen bij een meisje wat 10 word!!! Hoe lief is deze, met zulke heerlijke zoete kleurtjes.

    Leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen