zaterdag 23 februari 2013

KAART IN TWEE KLEUREN.....



Hallo blogsters, volgsters en kijkers op mijn blog. Vandaag heb ik weer een kaartje afgekregen die ik mee wil laten doen bij de IAMC blog. Hier vragen ze een kaart te freubelen in wit met 1 andere kleur. Ook kan dit kaartje nog meedoen bij de challenge bij YMAM waar alles mag. Blij dat het nog gelukt is op mijn nieuwe laptop, want alles werkt weer wat anders. Morgen gaan we een lekker dagje uit naar de beurs in Hardenberg waar ik entreekaartjes voor gewonnen heb.  Laat gerust je reactie achter, ben er nieuwsgierig naar en zal ze dus met veel plezier lezen...



Voor deze kaart heb ik het volgende gebruikt:

* Bazzill Basics Paper White--T10-1001.
* DP Rosarian Collection--Prima Marketing.
* Magnolia stempel Tilda--uit The Little Easter Collection.
* Copic markers.
* Dancing Doily Lace Border--DL 134.
* Creatable LR 0242--MD.
* Joy Crafts 6003/1001--6003/0009.
* Joy Crafts Lin&Lene--1203/0003.
* Pearls--Snowflake--Queen&Co.
* Sierstickervel, lintblometjes, figuurschaartje.
* Tekststempel--clear stamp Boekenvoordeel.


24 opmerkingen:

  1. Wat een lieverdje is dit weer. Ook de mal van Noor is helemaal geweldig. En dan dat lieve meisje met de bloemetjes. Je hebt er weer een schitterende creatie bij Bea.
    Heel veel plezier morgen op de beurs. Er zal vast wel weer het een en ander in je tas verdwijnen.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi je kaartje Bea.
    Ja is weer even wennen he een andere laptop, maar voor je het weet is het weer je beste maatje waar je mee kan lezen en schrijven.
    Veel plezier morgen op de beurs. Zelf moet ik werken op de opendag van Nellie Snellen dus ook leuk.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooie kaart en de mal is zxo mooi
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi kaartje met een heel mooi randje!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een prachtige kaart Bea.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super leuk ! liefs joyce
    ps ik geef een leuke blogcandy weg op mijn blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O, wat een plaatje zeg en mooie mal.
    veel plezier in Hardenberg!
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige kaart Bea.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit ziet er schitterend uit Bea!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart Bea.
    Heel mooi ook qua kleuren.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wauw Bea wat vind ik hem super geworden, zo mooi in deze kleur, het is weer een toppertje geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi bea
    vind je kaart bijzonder mooi in deze twee kleuren en wat een prachtige randpons? heb je gebruikt!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart prachtig van kleur en wat een mooie mal heb je gebruikt.
    Heb een leuke dag van daag.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. erg leuke kaart, bedankt voor het meedoen bij YMAM

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart Bea en mooie kleur heb je erbij gekozen.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie, leuke kaart is dit. Vind het stempeltje super.
    En je vorige kaart met Teddy Bea, daar word ik helemaal vrolijk van. Wat een heerlijk frisse kleuren. Lente!
    Groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een beeldige kaart Bea
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi kaartje zeg

    Bedankt voor je deelname bij IAMC

    Veel liefs
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldig mooi Bea! Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi kaartje Bea.
    Fijne dag op de beurs.
    gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi kaartje Bea.
    Was het gezellig op de beurs?
    Het was mij te ver.
    Ik rijd zelf geen auto.
    Gr Leny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke kaart in mooie kleuren. Vind de rand aan de zijkant heel erg mooi!

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gave kaart, mam!! Mooie mallen blijven dat toch, hè!
    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen