donderdag 18 oktober 2012

GEBOORTEKAARTJE VOOR EEN KLEINTJE..........

 
Hallo allemaal. Nog maar weer een geboortekaartje, dit keer in het roze. Bij de challenge bij Fadengrafik was dit de opdracht. En natuurlijk moest er een borduurpatroontje op. Hiervoor heb ik een stans van Joy gebruikt. Deze heb ik eerst door mijn Big Shot gehaald( uitgesneden en geembosd) en daarna op het dessinpapier gelegd en geprikt. Daarna met borduurgaren uit mijn voorraad geborduurd. Bij DCL was de opdracht een kaart in knalroze te maken. Dan kun je hier het resultaat bewonderen, laat je reactie achter dan zal ik ze met heel veel plezier lezen.........

Voor dit geboortekaartje heb ik het volgende gebruikt:

* Bazzill Basics Cardstock--T1 -158 Sweet Tart.        
* DP-- Sweet Crazy Love--Magnolia.
* 3D plaatje Marieke Design HJ 8801.
* Joy Craft stans 6002/2013.
* Borduurgaren--roze glitter.
* Roze kraaltjes, roze glitterpapier.
* Olbatang bloemetje Q006.
* MFD 013--Nellie Snellen.
* Perlenpen---roze 501.




21 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje, Bea. Mooi die geborduurde hoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat is dit een liefie Bea, ik vind hem zo schattig, een plaatje. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje Bea, ermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een prachtige baby kaart Bea,leuk dat je met deze prachtige kaart mee doet aan de challenge van de Fadengrafik,dank je wel.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi lief kaartje Bea.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sweet sweet sweet Card

    Greetings BAstelfeti

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O, wat een mooi kaartje. Dat borduurwerk vind ik mooi.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een scheet van een kaartje! ik vind het geborduurde ook erg mooi! bedankt voor het meedoen met dcl!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart Bea!

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie kaart met de geborduurde randen.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt!! Mooi borduurwerk!!
    Veel liefs, Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattig kaartje! Je bloemetjes vind ik erg mooi, leuk ook de combinatie met het borduurwerk!
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh Bea, wat een mooi en lief kaartje.
    Mooi gedaan .

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattige babykaart. Ik vind hem heel leuk. Bedankt dat je meedoet bij de challenge van de Fadengrafik. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke roze babykaart! Schattig plaatje ook!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel leuk kaartje Bea.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een heel lief roze kaartje voor DCL. Dank je wel dat je met ons meedoet.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. mooie lieve kaart. die hoeken heb je prachtig versierd.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een droppie. :)) Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Bea,
    Wat maak je mooie kaarten..ik kwam toevallig op je Blog terecht en ben meteen volger geworden..'

    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen