zondag 14 oktober 2012

BABYKAART IN HET BLAUW....




Hallo allemaal. Weer een babykaart gemaakt, dit modelletje vind ik erg mooi, heb er al eens 1 in het rose gefreubeld en daarom heb ik er nu eentje gemaakt in het blauw. Deze had ik al een poosje klaar en kan ik nu mee laten doen aan de challenge bij Scrapkaartchallenge waar een babykaart gevraagd werd met 1 of meerdere stansen van Nellie Snellen erop. Deze babykaart ziet er dan zo uit.....




Voor deze creatie heb ik het volgende gebruikt:

* Blauw en groen cardstock met linnen structuur.
* DP--ruitjes motief(uit voorraad).
* 3D plaatje + plaatje voorop(uit voorraad).
* MFD 034--Nellie Snellen.
* Blauwe strikjes van Do Crafts.
* Knoopjes--Do Crafts.
* Glossy Stickers Hobby Fun.
* Stukje blauw lint.
* Tekststempel--Marianne Design.


18 opmerkingen:

  1. Een schitterende kaart Bea in mooie kleuren.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt, mam. Ziet er weer helemaal toppie uit!!!
    Veel liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi bea
    wat een schatje heb je ervan gemaakt en zo leuk ook de binnenkant!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello Bea,
    Een schitterend kaartje. Zachte kleuren. Ook binnenin heel mooi.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is ook alweer zo.n prachtige kaart Bea,lekker hè met dit slechte weer heerlijk freubelen,je kaart is prachtig. lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk babykaartje Bea!

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. o wat een lief en prachtig kaartje Bea.
    heel mooi gedaan.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Bea,

    Wat een prachtige en schattige kaart.
    Heel erg leuk.

    Fijne avond,

    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje, orginele sluiting zo.
    Ik heb hier ook wat rond gesnuffeld Bea en heb mij ook bij jou als volger aangesloten.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat een lieve babykaart heb je gemaakt Bea, ik vind hem zo schattig om te zien, hij is schitterend.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattig babykaartje, erg leuk gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke babykaart. Het lukte mij laatst nog niet zo goed. Dan isoquant het des te leuker om bij anderen te kijken. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk babykaartje Bea leuk zo het kaartje open.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart Bea.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk kaartje. Bedankt voor je deelname aan de scrapkaartchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk hè, babykaarten maken! Ik vind hem heel mooi.
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat lief! :-)Schattig kaartje geworden.
    Bedankt voor je deelname bij ScrapKaartChallenge!

    Groetjes,
    Anouk

    BeantwoordenVerwijderen