maandag 29 oktober 2012

EEN AWARD GEKREGEN......

Hallo allemaal, vandaag heb ik de volgende AWARD ontvangen van Alexan. Dat vind ik heel erg leuk omdat dan blijkt dat ze mijn blog toch de moeite waard vinden om te bekijken. Alexan hartelijk dank hiervoor.
De bedoeling is dat je deze gekregen Award nu doorgeeft aan 5 volgers die minder dan 200 volgers hebben.
  
Dat zijn dan de volgende volgsters geworden:
 
                  

 Er zijn wel enkele regeltjes voor het ontvangen van deze AWARD:

1)  Je bedankt degene van wie je deze AWARD ontvangen hebt.                                  2)  Post de AWARD op je eigen blog in de sidebar.
3)  Geef de AWARD door aan 5 medebloggers die nog geen 200 volgers hebben.
4)  Laat een reactie achter op hun blog om te laten weten dat je deze geweldige  AWARD gekregen hebt.
 
                                   Alexan nogmaals hartelijk bedankt.


 

5 opmerkingen:

  1. Dankjewel mam! Ik heb em bij mijn kaart van vandaag geplaatst...
    Dikke tût,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Bea
    Van harte gefeliciteerd met je waard en toch gaaf als je zoiets krijgt
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Graag gedaan Bea. Het is je van harte gegund!!
    Groet an Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je award Bea.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je Award Bea, en heel erg bedankt dat je hem aan mij wilt doorgeven. Ik vind het heel lief dat je het mij gunt. Maar ik vind het altijd zo'n gedoe met alles er om heen.
    Daarom mag je heb evt ook aan iemand anders geven als je wilt.
    Lieve groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen