woensdag 24 oktober 2012

EEN KERSTTAFEREELTJE......

 
 
Hallo bloggers, volgers en kijkers. Leuk dat jullie langskomen en je reactie achter laat op mijn kaarten. Ook een hartelijk welkom aan mijn nieuwe volger, helaas kan ik niet ontdekken wie, want je bent er ergens tussen gaan staan, hoop dat je wat inspiratie kunt vinden op mijn blog. Vandaag zet ik weer een kerstkaart op mijn blog. De kaart doet ook weer mee bij de challenge van Anmacreatief, waar een beertje op de kaart moest staan. Ook doet deze kaart mee met de challenge bij EHI borduurkaarten. Heb een mooi motief geborduurd, het moest er eentje zijn van Jenine Siemerink. Altijd als ik een patroon aan het prikken ben, tel ik terwijl ik bezig ben, de gaatjes.Daar betrap ik me steeds op, maar af en toe vind ik het wel leuk om dit te weten. En weet je hoeveel ik er deze keer geprikt heb.....ongeveer 880. Maar nu de kaart klaar is en het patroon geborduurd vind ik het, al zeg ik het zelf, toch heel mooi geworden. Ruimte tussen de groene en de witte kaart heb ik gemaakt door reepjes FEF cardstock om een satéprikker te rollen. Laat me weten wat je reactie is, ik zal ze zo als altijd met plezier lezen.....

Voor dit tafereeltje heb ik het volgende gebruikt:

* Wit en groen Cardstock.
* DP--For Ever Friends,
   tussen groen en wit Cardstock.
* Borduurmotief Jenine Siemerink,
   Hobby Dols  boekje--A Christmas Tale.
* Borduur garen van DMC.
* 3D plaatje--Yvonne Creations HJ 6801.
* MFD 030--Nellie Snellen.
* Kraaltjes uit voorraad.
* Teksten Stickervel--Starfom.com.




19 opmerkingen:

  1. super gave kaart Bea, wat heb je weer mooi geborduurd.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wo wat veel daar heb je wel geduld voor zeg. Zelf ben ik niet zo'n borduurder op kaarten. Ik heb wel veel geborduurd, maar dan andere dingen. Nu doe ik alleen een randje op kaarten. Je kaart is een plaatje geworden, mooi om naar te kijken.
    Groeten, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze heb ik gister volgens mij zien liggen hihi. Wat een bjoetie van een kaart, heel erg mooi!!! Prachtig borduurwerk en mooie 3D!
    Succes met de challenges, mamsie!
    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kerstkaart en wat heb je dat prachtig geborduurd.

    Fijne avond Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart is prachtig. Wat een super borduurpatroon. Echt gaaf! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend schattig en mooi, daar zit een berg werk in en het loont zich , klasse Bea!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtig geborduurd kaartje heb je gemaakt. Gezellig dat je nog eens meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Halleluja Bea 880 gaatjes, daar sta je normaal niet bij stil maar het zijn er voor deze prachtige kaart wel héél veel, het resultaat mag er weer zijn hoor.
    Ik vind je kaart schitterend.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo Bea daar zul je een werk mee gehad hebben 800 gaatjes maar het is de moeite waard want hij is prachtig mooi borduurwerk en een schattig plaatje heb je gebruikt.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat is die super Bea en wat een werk meis, ik vind hem echt prachtig, een toppertje weer. En eh je nieuwe volger moet je denk ik ergens achteraan zoeken, dat zijn meestal als je ze niet ziet degenen zonder foto. Wat spreek ik wijs he maar daar ben ik laatst ook via via achtergekomen hahaha.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er weer toppie uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een schitterende kaart en wat een mooie borduurrand er omheen.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Bea,

    Ik vind het weer een heel mooi kaartje geworden!

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi bea
    wat een vrolijke kerstkaart maar zie er wel veel werk in,hihi
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende kaart Bea.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je je prachtige borduurwerk goed gecombineerd bij je plaatje. Een boel gaatjes geprikt!En dan nog eens bijna 2 keer zoveel met je naald erdoor... Een hele klus, hoor.
    Dank-je-wel voor je derde deelname aan de BERENchallenge bij AnMaCreatief.
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een prachtige kaart hoor !
    Een hoop borduurwerk, ik hou er van.

    Bedankt voor je deelname bij Een Hoop Inspiratie borduurkaarten.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie borduurkaart!
    Gezellig dat je nog eens meedoet met de AnMaCreatief challenge van deze maand.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen