maandag 1 oktober 2012

EEN GROENE KAART MET EEN VLEUGJE BLAUW............

 
Hallo aan alle bloggers, volgers en kijkers. Gisteren een lekker dagje uit geweest naar de beurs in Hardenberg. Veel leuke dingetjes gezien en natuurlijk ook gekocht,maar toen de portemonnee leeg was,  maar weer  huiswaards gegaan. Vandaag kan ik nog net deze kaart plaatsen. Ik heb het gemaakt voor de challenge bij EKEF, hier was de opdracht een kaart in het groen met een vleugje blauw of oranje. Nu ik heb er maar wat blauw op verwerkt. Dan ziet mijn creatie er dus zo uit, ik ben weer heel benieuwd wat je er van vind en zal alle reacties met heel veel plezier lezen.......

Voor deze groene creatie heb ik het volgende gebruikt:


* Donker groen Cardstock uit eigen voorraad.
* DP--Nostalgisch Patronen Cardstock--Action.
* Stempel Don&Daisy--Don Hiking.
* Joy Craftstans no 6002/0133, 6002/0135 en 6002/029.
* Copics.
* Organza lint.
* Bloem met strikje--Xenos.
* Plaksteentjes-Art Talent.
* Labeltje--Slice Elite.
* Tekst gemaakt op PC.




16 opmerkingen:

  1. een super gaaf kaartje Bea.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Bea, je kaart is leuk geworden.
    Wij waren er gisteren ook met een groepje en eigenlijk hetzelfde verhaal haha.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Bea.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart Bea met een hele mooie kleurencombinatie.

    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart heb je gemaakt, mam! Jammer dat ik gister niet mee kon....Die hoekjes zijn gaaf!! Mag ik vast wel een keer lenen ;-) hihi...
    Veel liefs, Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk gedaan Bea.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw,wat een schitterende kaart.Helemaal toppie.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Bea, wat een mooie kaart heb je gemaakt, liep jij ook bijna met stokjes of was je niet moe van de beurs,ik vind altijd dat je van het slenteren zo moe wordt.Je hebt je stempeltje prachtig gekleurd,mooie stansjes gebruikt,schitterende kaart hoor
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Bea,
    Wat een ENIG kaartje is dit met de wandelende Don ☺☺☺. Is hij ook naar de beurs geweest?
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk Bea dat je het zo naar je zin hebt gehad op de beurs, altijd heerlijk om spulletjes te kopen. Ik vind je kaartje weer helemaal super geworden, een plaatje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is echt prachtig Bea!
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk kaartje Bea.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Bea,
    heb weer een beetje bijgekeken, liep weer eens achter.
    Wat heb je een mooie en leuke kaarten gemaakt.
    Groetjes van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen