vrijdag 17 februari 2012

Wintergroetjes....



Hallo allemaal. De sneeuw is allemaal weer verdwenen en het dooit al weer aardig maar toch heb ik nog een winterkaart gemaakt. Voor de challenge bij Kartenallerlei werd nog een kaart gevraagd met als thema "Schneeman". Als cardstock heb ik voor de kleur licht blauw gekozen en het DP is van Bo Bunny, uit de Welcome Home Collection. De hoekjes van de verschillende onderdelen heb ik met een hoekpons gemaakt en de randen zijn bewerkt met een inktblokje(Kruidvat). Op een creatable van Nellie Snellen(MFD 05), heb ik een magnoliastempel van Tilda met de sneeuwman afgedrukt en ingekleurd met mijn copics. Hier en daar ook nog wat Stickles erop verwerkt. De tekst "Winter Groetjes" heb ik met de Slice Elite gemaakt en lichtjes met het blauwe inktblokje bewerkt. Verder heb ik nog wat sierlint, pareltjes met perlenpen gemaakt, bloemetjes en blaadjes  (Creatable MD en Joy) gebruikt. En zo ziet deze kaart er dan uit....


Het zou leuk zijn een reactie op deze kaart te lezen, ik kijk er naar uit.



15 opmerkingen:

  1. Oh wauw mam, die is prachtig geworden!!! Mooie kleurencombo en wat heb je die stempel mooi ingekleurd!!!! Toppie!
    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik sluit me volledig bij Elise aan, super!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig mooie kaart Bea! Schitterend ingekleurd en die kleuren... echt 1 van mijn favorieten.
    Fijn weekend
    Lieve groetejs, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. +wow+ das ist ja eine wunderschöne Karte, die du gebastelt hast! Vielen Dank für deine Teilnahme beim Kartenallerlei!!
    LG Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een prachtige kaart bea heel leuk wat je met dat lint hebt gedaan.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is so wonderful!
    Thanks for joining us at our Snowman Challenge over at KArtenallerlei!
    Happy weekend!
    Hugs, Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Bea,

    Wat een lief kaartje heb je weer gemaakt.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is weer beeldschoon Bea.
    Groetejs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is weer een hele mooie kaart Bea ga zo door ik geniet er van groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Bea,
    Het is een PRACHTIGE winterkaart. De kleuren bruin en blauw passen perfect bij elkaar.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie kaart, je hebt prachtige kleuren gebruikt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Bea, deine Karte ist so wunderschön geworden!
    Vielen Dank für deine Teilnahme bei Kartenallerlei
    lg Line

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Bea,
    wow...deine Schneemannkarte ist wunderschön, ganz toll gestaltet, super klasse!
    Danke fürs Mitmachen bei Kartenallerlei.
    Viele Grüße
    Bastelfalter

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow...what a beautiful card!
    Thanx for joining the Kartenallerlei Challenge!
    XO, Laura

    BeantwoordenVerwijderen