woensdag 8 februari 2012

Een AWARD ontvangen......

Hallo bloggers, even een berichtje tussendoor want ik zag zojuist dat ik een AWARD gekregen heb van Elise. Heel erg bedankt, dat vind ik geweldig. Het is de bedoeling dat ik deze award doorgeef aan 5 andere bloggers die nog geen 200 volgers hebben.  Daarom wil ik deze doorgeven aan de volgende bloggers die prachtige kaarten maken:                                                                             


                     Ans S.
                     Alexan
                     Wilma
                     Corrie
                     Corry

Jullie maken allemaal geweldig mooie kaarten, ik doe er veel ideeën op en daarom verdienen jullie een AWARD.


5 opmerkingen:

  1. Hallo Bea wat harstikke lief van je zeg dat je mij uitgekozen hebt ja en jouw kaarten zijn ook altijd prachtig het is elke keer weer heerlijk om er naar te kijkengroetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Bea, bedankt voor de award, ben er erg blij mee.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi bea
    heel erg leuk dat ik je award hebt gekregen en ga het plaatsen op mijn blog,heel veel dank en groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat leuk!! Dank je wel Bea, ben ik hartstikke blij mee. Ga hem zo gelijk op mijn blog zetten.
    groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Bea,
    Dank je wel voor de Award. Wegens omstandigheden ben ik een aantal dagen niet op blogs geweest en heb je berichtje dan ook gemist. Ik ga het er nu nog wel even bijzetten ☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen