vrijdag 3 februari 2012

Huisje, boompje, baby




Hallo allemaal. Met de kaart die ik er vandaag opzet ben ik wel even bezig geweest. De eerste poging was niet naar mijn zin en dus maar een 2e poging ondernomen. Gevraagd werd een kaart te maken voor de geboorte van een jongetje. Het ontwerp heb ik gezien op het blog van Anneke(24-01-2012). Gebruikt heb ik blauw cardstock en het dessinpapier is van FEF. Voor de kaart heb ik een MFD van Nellie Snellen gebruikt. De stempel voorop de kaart heb ik eens gekregen van Judith, de andere heb ik op internet gevonden. Het 3D plaatje is van Mireille. Met nog enkele freubeldingetjes van een stickervel, wat straszsteentjes, blaadjes en bloemetjes ziet mijn kaart voor de challenge van  EHI er zo uit.....




Zou het leuk vinden een reactie te lezen op deze babykaart.





9 opmerkingen:

  1. Gave kaart! Leuk modelletje zeg. Nou 2e poging is erg goed gelukt vind ik.

    Groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die heb je super leuk en mooi gemaakt bea. leuk zo dat modelletje.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaartje prachtig, ziet er perfect uit.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje, heel mooi. Bedankt voor je deelname aan de challenge.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke baby kaart heb je gemaakt:0) Leuk dat je meedoet met de challenge van EHI!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart, het modelletje is erg leuk.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieffie ! Bedankt voor je deelname aan EHI. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuk kaartje is dit en mooi modelletje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje erg leuk gemaakt groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen