woensdag 15 februari 2012

Anja's schets.....



Hallo bloggers en nieuwe volgers, wat leuk dat jullie mijn blog gevonden hebben. De kaart die ik er vandaag opzet is gemaakt naar aanleiding van de schets van Anja bij DCL. Daar ik in de ziekencommissie zit van de Vrouwen van Nu, zorg ik dat de leden die ziek zijn een kaart krijgen. Vandaar dat ik mijn bakje met beterschapskaarten even moet aanvullen.


De volgende materialen heb ik voor deze kaart gebruikt:
*   Groen cardstock(Boekenvoordeel)
*   DP(Bloemenmotief Action).
*   Stukje kant
*   Strik gemaakt van organza lint.
*   Grote bloem(Scrappadise).
*   Pareltjes rose met perlenpen gemaakt.
*   Stempel Beterschap.



Dan ziet deze kaart er zo uit en verheug ik mij erop een reactie op deze kaart te lezen.....


15 opmerkingen:

  1. Wat heb je een superleuke kaart gemaakt, mam! Daar zou ik ook wel van opknappen als ik ziekjes zou zijn....
    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van z'on kaartje moet je wel op knappen.
    Heel mooi gedaan.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Bea met veel mooie details!
    Erg leuk met de bloem in het midden!
    Leuk dat je meegedaan hebt met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige beterschapskaart Bea! Hier knapt een patiënt snel weer van op.

    Liefs van Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi Bea ik zou gelijk een stuk opknappen als ik zo'n mooie kaart mag ontvangen groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi bea
    wat een mooie en fleurige kaart!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. met zo'n kaartje voel je je op slag een stuk beter. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. o die is super leuk bea.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige uitwerking van de sketch, heel mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi uitgewerkt! Dat levert een prachtig kaartje op.
    Dank je wel namens DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtig met die bloem en strik! bedankt voor het meedoen met de DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi Bea
    prachtige kaart,lekker frisse kleuren en verder mooi afgewerkt.
    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart hoor
    bedankt voor je deelname aan dcl
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart hoor met een prachtige bloem. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi, in deze tere kleuren en met de mooie bloem. Bedankt voor je deelname aan DCL!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen