dinsdag 21 februari 2012

Een bloemetje voor een zieke....



Hallo allemaal. Vandaag nog maar een beterschapskaartje gemaakt. Dit werd gevraagd bij de challenge van EHI scrapkaarten blog. Ik heb de kaart gemaakt in de kleuren geel/groen. Voor de kaart heb ik geel cardstock gekozen en het DP is van K&Companie(Abrianna Speciality). Het ontwerp van de kaart kwam ik ergens tegen op een blog(weet niet meer welke). Het 3D plaatje is van Mireille Crafts. Dit 3D plaatje heb ik ook nog gelakt en daarna op een creatable van NS(MFD 030) gezet. Verder heb ik voor de kaart nog een stukje kant, bloemetjes(met Olbatang gemaakt), kraaltjes en nog enkele vlindertjes gebruikt. Er een labeltje met tekst en een klein strikje opgefreubeld en binnenin nog een beterschapswens voor de zieke en dan ziet deze kaart er zo uit.....





Stel het zeer op prijs als je een reactie achter wilt laten, ik vind het leuk om ze te lezen.


9 opmerkingen:

  1. Oh wat is dit weer een prachtige kaart!! Lekkere vrolijke kleuren, dat zal vast wel helpen om beter te worden.
    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Bea het is weer een mooie kaart en de kleuren ja daar hou ik van, ik heb ook begrepen dat Elise je dochter is,leuk hij als de meisjes zo leuk reageren op de creaties groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een prachtige kaart heb je gemaakt Bea! mooie tekst:0)
    Leuk dat je meedoet met de challenge van EHI!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje Bea en die kleuren zijn prachtig.
    groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dat een supermooi kaartje !! Prachtig, echt een opkikker als je die krijgt. Dank je wel voor je deelname aan EHI. liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een hele leuke mooie kaart bea.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lief kaartje met die kleine bloemetjes
    Groetjes Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel mooi kaartje Bea, bedankt voor je deelname aan de challenge!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje!

    Dankjewel voor het meedoen met de uitdaging!

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen