maandag 25 mei 2020

MANNENKAART VOOR....


Hallo freubelaarsters/freubelaars en kijkers op mijn blog. Voor de verjaardag van mijn zwager heb ik deze kaart gemaakt. Helaas kunnen we niet op bezoek vandaar deze kaart. Voor deze kaart heb ik kraft, licht blauw cardstock en DP van MD (PK9101) gemaakt. De plaatjes komen uit een stansblok Denim Saturdays van Studio Light(DEN77). De randjes bewerkt met distress inkt vintage photo en nog afgewerkt met enkele knoopjes.

Deze mannenkaart doet mee bij:
** Girlz Creative Crafts
** Sognandoscrapchallenge
** Cardsandmorechallenge
** Creativecraftcottagechallenge

Leuk dat je even een kijkje nam op mijn blog, het doet me reuze veel plezier om je berichtje te mogen lezen.



6 opmerkingen:

  1. Beautiful card. Thank you for joining us at Creative Craft Cottage challenge good luck. Have a nice day
    Anneke DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart !!!!
    Ik blijf het moeilijk vinden ....een kaart voor een man !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke mannenkaart Bea, heel mooi gemaakt
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie en stoere kaart! Heel mooi gemaakt! Bedankt voor je bijdrage aan onze uitdaging van Girlz Creative Crafs! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fabulous creation! Thanks for sharing with us at Creative Craft Cottage!

    BeantwoordenVerwijderen