maandag 11 mei 2020

BETERSCHAPSKAART MET TAGS....


Hallo knutselaarsters/knutselaars en bezoerkers van mijn blog. Onlangs ben ik gekozen in de top 3 bij Carlinskaartenparadijs en mocht ik gastdesigner zijn voor deze maand. Gevraagd werd maak een beteterschapskaart met een tag. Voor mijn voorbeeldkaart heb ik wit cardstock en DP Roses van JoyCrafts(6011/0513) gebruikt. De randen bewerkt met distressinkt vintage photo. Het plaatje is van Syta van Gelderen. De stansen zijn van Joy Crafts en van Craft Emotions. Deze gastdesignerkaart afgewerkt met diamondpainting steentjes, stukje lint, foam Leane Creatief, NUVO crystal drops glitter white blizzard en een beetje touw.


Deze kaart doet mee bij:
** Craftyfriendschallengeblogchallenge
** Creativesketchygirlschallenge

** Classicdesignchallenge
** Craftrocketchallenge

** Polkadoodlescraftchallenge
** Unicornchallenge

Gezellig dat je even een kijkje nam op mijn blog, het doet me reuze veel plezier om je berichtje te mogen lezen.


5 opmerkingen:

  1. Heel mooi deze bterschapstag Bea, zo een gave details erop...leuk dat je gastdesigner mocht zijn...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je GD mocht zijn en wat heb je een prachtige kaart gemaakt met de leuke tags,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Really beautiful, thank you for joining us at Crafty Friends, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fabulous creation! Thanks for joining us for Week 19 at Polkadoodles Craft Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen