donderdag 21 mei 2020

HERINNERINGSKAART VOOR...


Hallo freubelaarsters/freubelaars en kijkers op mijn blog. Het is vandaag al weer de 21e en dus weer tijd voor mijn herinneringskaartje voor de challenge bij Cheerful Sketches. Voor mijn bijdrage heb ik groen cardstock en DP van de Sun Kiss Collection van Prima Marketing genomen. Het stempeltje is een digi van Bugaboo en heet garden girl. Heb het ingekleurd met de NUVO alcohol markers. De randjes zijn geinkt met distress inkt twisted citron. De stans is van de Action en het kaartje afgewerkt met wat bloemetjes en NUVO crystal drops gloss simply white.


Deze kaart wil ik mee laten doen bij:
** Starstmpzchallenge
** Allfunchallenges
** Ally'sAngelschallenge
** Craftysentimentschallenge
** Creativefingerschallenge
** Everybodyartchallenge
** LeAnn'sWorld101challenge
** Polkadoodlescraftchallenge
** Thesketchychallenge
** Stampersdelightchallenge

Wat leuk dat je even een kijkje kwam nemen op mijn blog, het doet me reuze veel plezier om je berichtje te mogen lezen.

6 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Bea, ik vind dit echt een bloemenmeisje, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook jouw voorbeeldkaartje is prachtig Bea...lief stempeltje en mooi ingekleurd
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattige digi op een hele mooie kaart, leuk met de bloemen,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card. Thank you for play with us at Polkadoodles crafts of a challenge blog. Good luck with your entry.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very cute and love the green tones on this card. Thanks so very much for joining us this time at the Creative fingers challenge, Elizabeth (DT)

    BeantwoordenVerwijderen