donderdag 7 mei 2020

EEN MANNENKAART VOOR....


Hallo freubelaarsters/freubelaars en bezoekers van mijn blog. Er zijn deze maand wat verjaardagen te vieren en omdat we in deze coronatijd niet op visite kunnen stuur ik hen een mooie kaart. Komende zondag als het moederdag is, is ook mijn jongste broer jarig. Voor hem heb ik deze kaart gemaakt, heb het al gepost zodat het zeker op tijd aankomt. Deze mannenkaart heb ik gemaakt met kraft en DP van Vintage Men(PK9116), al wat ouder papier van MD. De randen zijn geinkt met distress inkt vintage photo. Het plaatje is van Industrial 2.0 EASY IN 611of612 (ook al wat ouder). Voor de afwerking nog wat charms, knopen en een stukje touw gebruikt. De tekststans is van  Craft Emotions.

Deze kaart doet mee bij:
** Craftyhazelnutspatternedpaperchallenge
** Creativcraftcottagechallenge
** Knutsel&Kadootjeschallenge

Wat fijn dat je even een kijkje nam op mijn blog, het doet me reuze veel plezier om je berichtje te mogen lezen.



11 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Bea, leuk met de stoere accenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie, stoere mannenkaart, leuk plaatje en gaaf afgewerkt
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooie kaart ! Leuk met die charms !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super gave mannenkaart Bea mooie detals erop!!
    bedankt voor je deelname
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card. Thank you for joining us at Creative Craft Cottage challenge good luck. Have a nice day
    Anneke DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige stoere mannenkaart heb je gemaakt. Bedankt voor je deelname bij K&K. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die mannenkaart heb je heel leuk gemaakt Bea.
    Heel mooi samengesteld.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Bea,
    wat en mooie kaart voor je broer. Leuke sketch en mooi materiaal voor een man. Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een supermooie kaart, bedankt voor het mee doen aan de Creative Craft Cottage Challenge.
    Groetjes Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful!! Thank you for joining us at Creative Craft Cottage Challenge this time and good luck :)

    BeantwoordenVerwijderen