woensdag 1 mei 2019

ZONNIGE GROETJES....


Hallo knutselaarsters/knutselaars en bezoekers van mijn blog. Vandaag is weer een nieuwe maand begonnen en voor de challenge bij Cheerful Sketches is groep B aan de beurt om hun creatie te laten zien. Voor de sketch die we gebruiken heb ik geel cardstock en DP van Studio Light(PPSL 10) genomen. Het digi stempeltje is van ThePaperNestDolls en heet Sunshine Ellie. Heb haar ingekleurd met NUVO alcohol en copic markers. De randjes zijn weer bewerkt met distresser en distressinkt. Verder nog een figuurschaartje, stans Action, een charm, roze bloemetjes(foam LeaneCreatief), NUVO crystal drops glitter yellow bird en DDBDmal(470.713.142) gebruikt. De tekst heb ik gemaakt op PC.


Dit kaartje doet mee bij:
** Craftingwithfriendschallenge
** Craftyfriendschallengeblogchallenge
** Scrapping4funchallenges


Gezellig dat je even een kijkje kwam nemen op mijn blog, het doet me reuze veel plezier om je berichtje te mogen lezen.


6 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje heb je gemaakt heel lief Bea
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart Bea, ziet er zo zonnig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie en vrolijke kaart met een leuke sketch en digi,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello… Thanks for joining our ‘add a charm’ challenge with your lovely paris themed card… Please join us again next time at Crafty Friends Challenge Blog. Good luck!
    Diane Louise
    [Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

    BeantwoordenVerwijderen