donderdag 2 mei 2019

GASTDESIGNERKAART MET BESTIE...


Hallo blogvriendinnen/vrienden en bezoekers van mijn blog. Onlangs mocht ik een challenge winnen bij Mybestiesaussie en mocht ik ook gastdesigner zijn(zie kaarten met een prijs). Hiervoor heb ik deze kaart gemaakt. Het  ontwerp van deze kaart is een stans van Déco Time en heb ik uit wit en kraft cardstock en DP Action gehaald. De randjes zijn met distressinkt vintage photo bewerkt. Het bestie stempeltje heet Doll 24 en is ingekleurd met de Nuvo alcohol markers.  Het stempeltje afgedrukt met behulp van een stans van de Action en deze nog weer op een stukje kraft geplakt. Verder nog een een stans van een grasrand en stansen van Joy met bloemetjes en vlindertjes gebruikt. Ook nog wat frantage shabby pink embossing enamel verwerkt op de kaart.


Deze kaart doet mee bij:
** Creativemomentschallenge
** Bestiesinternationaalchallenges
** Coloritcreateitshowitoffchallenge
** MBDGDchallenge

Wat leuk dat je een kijkje komt nemen op mij blog, het doet me reuze veel plezier om je berichtje te mogen lezen.

12 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje en een gaaf model Bea
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke digi heb je gebruikt, mooie kaart is het met de leuke stans
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie en lieve kaart, leuke digi die je mooi hebt ingekleurd. Van je zonnige kaart word ik helemaal vrolijk, leuk gedaan.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schitterend kaartje heb je gemaakt met deze leuke vormstans Bea en met weer zooooo een schattige bestie erop...heel leuk idee die dubbele flapjes aan de zijkantjes
    Ook moet ik je nog heel hartelijk bedanken voor je prachtige verjaardagskaart...ook dat was een schitterende kaart met zulke geweldige details allemaal...en die staat hier nog steeds te pronken tussen al die andere kunstwerkjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is very pretty,

    Thanks for sharing with us at Creative Moments,

    Hugz Tinz

    BeantwoordenVerwijderen
  7. i love your card, Bea! thank you for joyin us at My Besties Challenge Blog!
    XoXo
    Raelma Mousinho

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful card, thank you for sharing with us

    Isabelle DT :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Bea, Beautiful card . It is always a pleasure to have you as our Guest Designer over at My Bestie Aussie Challenge.
    Crafty Hugs Rose DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Great shape and design!
    Thank you for joining Creative Moments!
    💝 from Africa!
    Olga

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Great card
    Thx for joining my Besties Challenge
    Hugs MiaPuh

    BeantwoordenVerwijderen