dinsdag 21 mei 2019

KOPJE THEE MET......



Hallo knutselaarsters/knutselaars en bezoekers van mijn blog. De maand is al bijna weer om dus hoogste tijd voor mijn herinneringskaartje voor de challenge bij Cheerful Sketches. Je hebt nog ruim een week de tijd om ons je kaartje te laten bewonderen. Mijn kaartje heb ik met wit cardstock en DP van StudioLight(PPSL46) gemaakt. Het digiplaatje heet Hedge tea time en heb ik er al gekleurd afgedrukt uitgehaald. Destand is er eentje van Joy(6002/0304). De randjes zijn met distressinkt salty ocean geinkt. De vorm van deze kaart is gemaakt met een stans van MD(CR1361). Deze kaart met een glitterstrikje en wat NUVO crystal drops wedgewood blue afgewerkt.


Deze kaart doet mee bij:
** EveryboduArtChallenge
** Craftyfriendschallengeblogchallenge
** CardsandMorechallengeblogchallenge
** Lovetoscrapchallenge

Wat gezellig dat je even een kijkje kwam nemen op mijn blog, het doet me reuze veel plezier om je berichtje te mogen lezen. 


7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart met de sketch, ik ben er ook mee bezig,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ach wat een schatteke een lief kaartje Bea
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie uitwerking van de schets !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. toffe kaart Bea, schitterende digi he, ben er gek op!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello… Thanks for joining our ‘Anything Goes’ challenge with your lovely little hedgehog card… It will certainly brighten someone's day! Please join us again next time at Crafty Friends Challenge Blog. Good luck in the draw!
    Diane Louise [Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is such a sweet card! Thanks for sharing your card at Love To Scrap! Challenge Blog! Hope to see you again soon!! HUGS!
    Ann DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hello. This i really a little cutie, this hedgehog. Thank you for playing along in our Cards und More Shop Blog Challenge! Wish you good luck.

    BeantwoordenVerwijderen