vrijdag 17 mei 2019

EEN TRAPJESKAART IN ROSE....


Hallo freubelaarsters/freubelaars en bezoekers van mijn blog. Daar ben ik weer eens met een kaart welke ik gemaakt heb voor de challenge bij Be Challenged op facebook. Heb er een geboortekaartje van gemaakt. Voor deze kaart heb ik roze cardstock en DP van Vintage babygirl(6011/0606) van NoorDesign genomen. De plaatjes zijn van Syta van Gelderen. De randjes zijn geinkt met distressinkt victorian velvet. Verder heb ik NUVO crystal drops gloss carnation pink, een randstans(6002/1142), twine, bloemetjes, blaadjes, charms en een hartenstans gebruikt. De tekst stempeltjes zijn van Craft Emotions.


Deze kaart doet mee bij:
** BeChallenged facebookchallenge
** Creativmomentschallenge
** Crafrocketchallenge
** Kreativtantenchallenge

Wat gezellig dat je een kijkje kwam nemen op mijn blog, het doet me reuze veel plezier om je berichtje te mogen lezen.


9 opmerkingen:

  1. Geweldig, wat een mooie kaart Bea. Zo'n leuk model, je hebt de kaart ook afgewerkt met allerlei lieve accenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat is dit een mooie en leuke kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke roze trapjeskaart Bea, er is heel veel op te zien,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow! Such a pretty baby card!
    Thank you for joining Creative Moments!
    Hugs from Africa!
    Olga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amazing pretty baby card. I like all the embellishments you used. This kind of stepper card is just perfect for this!
    Thanks for playing along with us at our present challenge at Craft Rocket and good luck! Hope you will join us next month again.

    Hugs
    Alex

    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives{#29 – Fairies / mythical creatures}
    *DT* Kreativ-Tanten Challenge{#29 – little wonders}
    *DT* Craft Rocket Challenges{#59 – Newborn}
    Alex' Kreative Seite

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. It's me again, now for another team!
      Thanks for playing along with us at our present challenge at Kreativ-Tanten and good luck! Hope you will join us next month again.

      Hugs
      Alex

      Verwijderen
  6. wat süß, absolut knuffig, danke für deine teilnahme bei den kreativtanten und viel glück bei der auslosung, alles liebe patty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. How sweet. I love it.
    Thanks for joining us at the Kreativtanten Challenge.
    Greetings Andrea

    BeantwoordenVerwijderen