maandag 22 april 2013

VLINDERKAART........


 
Hallo blogsters, volgsters en kijker op mijn blog. Wat gezellig dat jullie weer langs komen om een reactie op mijn gemaakte kaart te geven. Dat vind ik enorm fijn en ik lees ze dan ook met veel plezier. Het kaartje dat ik nu wil laten zien heb ik gemaakt met kraft cardstock en vintage paper van Joy Crafts. Mooie magnolia stempel van Tilda met vleugeltjes, ingekleurd met mijn copic markers. De mal 6002/0147 van Joy Crafts heb ik bewerkt met stickles.  Met de spelbinder stencil Rose Creations heb ik de bloem met het blaadje er onder gemaakt. Verder heb ik nog houten vlindertjes, pearls, kant, lint en distress inkt voor dit kaartje  gebruikt.






Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:

* KIC---Bingokaart--KRAFT/VLINDERS/MAL.
* Creaine challenge---scrapkaart met magnolia.
* Hobbyhome---Magnolia stempel en glitter.
* Cards&Scrap---Vlinders.





24 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je gemaakt en leuk dat je daarmee meedoet met de challenge op mijn blog. succes!!!
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    Fijne dag en groetjes,

    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart!

    Bedankt voor je deelname aan de challenge op Creaine Scrap en Borduurblog, en veel succes!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie warme kleuren heb je gebruikt. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart Bea en prachtige kleur tinten gebruikt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Bea,mooi papier gebruikt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi bea
    wat een lieve leuke kaart met door dat prachtige papier een echt warme uitstraling!
    groetjes
    corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtige kaart Bea.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart Bea.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart Bea.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt Bea, ik vind hem heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Bea

    Ook alweer zo een leuk kaartje wat ik hier tegenkom, met mooie warme kleuren.

    Dank je wel voor je bijdrage aan KIC!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Bea, wat een mooie kaart is dit zeg, wat een prachtig papier, de stempel is ook zo leuk.
    ik vind je kaart weer héél goed geslaagd.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart ik vind het stempeltje een schatje.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterend kaartjehoor leuk gedaan.bedankt voor je deelname aan cards and scrap.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart met een warme uitstraling, Bea.
    Bedankt dat je meedoet met de uitdaging bij C&S.
    Groetjes, Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart Bea! Leuk hoe je het lint en kant gecombineerd hebt.

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is een leuk kaartje geworden.


    Bedankt voor het meedoen met onze challenge.

    Groetjes Linda
    KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaart!
    Bedankt voor het meedoen aan de challenge van kaartjes inspiratie.
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaart weer :)
    Bedankt voor je deelname aan Creaines Challenge.
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. zo een mooie kaart Bea
    echt top hoor

    Groetjes Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Bea,

    Wat een super leuke kaart!!
    Dank je wel voor het meedoen aan de challenge bij het HH blog!!

    Groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen