zaterdag 13 april 2013

EEN BABYKAART.....



Hallo blogsters, volgsters en kijkes op mijn blog. Heb afgelopen dagen lekker kunnen freubelen en heb weer een kaartje afgekregen. Deze heb ik gemaakt voor een kennis die kort geleden een jonge zoon er bij gekregen hebben. Op het blog Bij Oma Dee is de 5e uitdaging begonnen met een leuke sketch. Dit vond ik wel een leuk modelletje om er een babykaart mee te maken en tegelijkertijd met de challenge mee te doen. Dit babykaartje doet ook nog mee aan de challenge van  De Creatieve Zebra, waar deze keer alles mag. Laat gerust een reatie achter want deze lees ik altijd met veel plezier........




Voor deze baby creatie heb ik gebruikt:

* Bazzill Basics Paper blauw.
* Papicolr cardstock wit.
* DP Docrafts Papermania--Capsule Collection.
* 3D plaatje--Interlitho de Cologne.
* Borduurmotief Ornare prikstans.
* Borduurgaren Sulky metallic.
* MFD  030 round lilly--Nellie snellen.
* Distress Ink--salty ocean.
* Letters stickervel.
* Knoopjes+strikje--Docraft Papermania.





24 opmerkingen:

  1. Wat een beeldschone babykaart Bea,
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super lief baby kaartje, Bea!
    Fijn weekend
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dit is inderdaad een hele mooie sketch. mooie kaart ermme gemaakt, zo schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je weer een dotje van een kaart gemaakt Bea, ik vind hem weer super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Bea,
    Ik moet er echt weer eventjes inkomen. Had al een reactie gegeven en per abuis drukte ik op verwijderen. Was een beetje dom van me. Vandaar dat je nu mijn naam twee keer tegenkomt. Sorry daarvoor.

    Je hebt weer een ontzettend lief kaartje gemaakt voor Bram. Daar zullen de ouders van hem vast en zeker heel erg blij mee zijn.
    Verder heb ik nog een rondje gemaakt langs alle kaarten die je in mijn vakantie op je blog hebt gezet. En wat zag dat er allemaal mooi en zo verzorgd uit. Wil je dan ook een heel groot compliment geven voor al dat moois.
    Wens je een fijn weekend!
    Groetjes vanuit een zonnig Noorwegen van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een lief en leuke kaart Bea.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat lief Bea de geborduurde schoentjes,je hebt er een mooi kaartje van gemaakt.groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kaartje, prachtig dat blauw. Gezellig dat je meedoet met de uitdaging.

    Groetjes,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart met mooie details op de kaart.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het ziet er weer prima uit Bea, ik vind hem mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Waauw Bea, wat heb je dit weer gaaf gedaan. Echt super! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ach Bea, wat een schatje van een babykaart heb je gemaakt, wat een prachtige kleur blauw.
    ik vind je kaart super.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zoooo dit is mooi ! Wat een schattig kaartje weer! Hier word ik nou vrolijk van!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ook dit is weer zo'n prachtige kaart. En je kaart met 'borduren in het roze' vind ik echt schitterend. Och Bea AL jouw kaarten zijn juweeltjes!!
    Groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heel mooi babykaartje! De ouders van Bram zullen er zeker prijs stellen op deze mooie, persoonlijke kaart.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wat een lievertje!! Leuke schets idd!!! En weer een leuk borduurwerkje erop!!
    Veel liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lief kaartje! Leuk dat je meedoet met de schets uitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk kaartje leuke schets ook, en wat lief die geborduurde slofjes op je kaart erg leuk gedaan.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hai Bea

    Wat heb je weer een geweldige kaart gemaakt ! leuk dat je meedoet aan de challenge van de creatieve zebra

    groetjes Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schattig kaartje, leuk uitgewerkt. Dank je voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een ontzettend lief babykaartje heb je gemaakt. De verschillende kleuren blauw passen zo goed bij elkaar.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen