donderdag 11 april 2013

EEN KAART IN PASTELTINTEN......


 Hallo blogsters,volgsters en kijkers op mijn blog, wat vind ik het fijn om telkens die leuke reacties te lezen op mijn kaarten. Ook een hartelijk welkom aan Lisanne, leuk dat je mijn blog ontdekt hebt, ik hoop dat je er wat inspiratie op kunt vinden. Het kaartje wat ik gemaakt hebt is er eentje in pasteltinten. Het kaartje is gemaakt naar de schets die voor de challenge op het blog van GE-WE gevraagd  werd en met pasteltinten gemaakt is, dit werd gevraagd bij de challenge van Krea2day. Ben benieuwd wat van dit kaartje vind en zal je reactie met veel plezier lezen......




Voor dit kaartje heb ik gebruikt:

* Papicolor cardstock smart paars no 603.
* Papicolor cardstock bloesem no 34.
* DP Vintage cardstock blokje--Action.
* 3D plaatje van 3d blok S.W.A.L.K.
* Sintex lak van Quilosa.
* MFD round Lilly 030--Nellie Snellen.
* Distress Ink--victorian velvet.
* Olba tang--stans Q006.
* Docrafts Papermanis--gems.
* 2 Hartjes--Xenos.
* Lila lint--ooit gewonnen bij The Ribbon Girl Blog.




21 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige maar ook hele leuke kaart.
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaart met die zachte kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi, ik heb hem in het zwart wit gemaakt, echt helemaal anders. Leuk papier en drie d. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superschattig kaartje Bea, ik vind het weer een plaatje geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie kaart Bea.! Wat een mooie kleurtjes! Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi bea
    erg leuk en mooie die zachte pastels!
    groetjes
    corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een super lieve kaart Bea.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow Bea, dit is weer een plaatje van een kaart, erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leukerd en zulke lieve kleuren! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi gemaakt Bea, de kleuren zijn zo lief bij elkaar, ik vind het een schatje van een kaart.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi en lief kaartke en je kleurtjes zijn perfect!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi kaartje leuk model en leuke kleurtjes gebruiktgroetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is heel mooi Bea een echt voorjaars kaartje.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ziet er perfect uit Bea.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart en zulke lieve kleuren! En ja, ik zie dat je ook van 3D houdt ;-).

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ook weer zo'n gave kaart!!! Leuk modelletje heb je gebruikt!!
    Ziet er zoals altijd weer top uit!!!
    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaart hoor !!

    Bedankt voor het meedoen bij
    de Ge-We hobbychallenge !!

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen